Maar dan wens ik je iig veel plezier met je vriendje.. Laat je ons wel weten wat voor verassing het geworden is??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Promessa schreef:ja half 12 is goed hoor...
half 12 bij het surfmeer in het oosterpark
datum: Zaterdag 5 maart
plaats: Oosterpark SURFMEER
tijd: HALF 12
Kratoow schreef:Kan ik mss ook vanaf een punt met iemand meerijden? Want ik ken de weg daar ook niet!
jockeygirl schreef:ja en als jullie afspreken 11 uur bijv. dan zien we jullie misschien nog wel in het park want we zijn daar zowiezo altijd en dan kunnen we even meelopen en daarna weer eerder weggaan ofzo.
en stephanie. arie had nog gezegt dat de pony's volgende week weer terug moeten naar slikkeveer want dan gaan ze op de wei beginnen met de volkstuinen. wel balen voor jullie dan want dan moet je een stuk verder rijden.
tobilover schreef:Kratoow schreef:Kan ik mss ook vanaf een punt met iemand meerijden? Want ik ken de weg daar ook niet!
Van mij wel, ik weet alleen niet waar je ongeveer vandaan komt?
tobilover schreef:LEUK!!!Gefeliciteerd!!
Dus je word een boktmama
Ik ben trouwens van de partij, met natuurlijk de gevaarlijke hengst... Tobi
(van wel 94 cm hoog)
This_is_me schreef:heej Misty Palma.. Ook eentje uit Alblasserdam.. Wat gezellig!! Nu maar hopen dat de kleine ook zin heeft in een meeting
MistyPalma schreef:This_is_me schreef:heej Misty Palma.. Ook eentje uit Alblasserdam.. Wat gezellig!! Nu maar hopen dat de kleine ook zin heeft in een meeting
Hahahah ja ik hoop het ook, Palma en Misty staan in Ridderkerk maar ik woon zelf wel in Alblasserdam
Mr_Mikey schreef:Ik was dit topic helemaal vergeten haha
Maar wou even zeggen dat ik niet meer meega... Beau doe ik niet in het weekend en Salsa kan ik de 5e ook niet meenemen dus ik ga een andere keer wel weer mee ofzo
tobilover schreef:LEUK!!!Gefeliciteerd!!
Dus je word een boktmama
Ik ben trouwens van de partij, met natuurlijk de gevaarlijke hengst... Tobi
(van wel 94 cm hoog)
MistyPalma schreef:Ow das helemaal makkelijk.. Dan ben je al in de buurt!!
ja inderdaad hahaha ik sta sinds 28 december ook op de langendijk dus vind het ook leuk om de meiden te ontmoeten die bij kranendonk enzo staan, zie wel eens paardjes rijden maar ja ik ken hun niet en hun mij niet hahahaha
Promessa schreef:nou steffie..
dan gaan we wel nog een keer samen naar buiten he