Heb ik zo'n malletje en dan moet je daar gesmolten chocola in doen en
dan laten afkoelen.
Bowlen is niet zo heel erg duur hier in Mierlo (bij de Brug). Eén baan is
€6,- per uur, en daar kun je geloof ik met 12 mensen op ofzo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cow_horse schreef:ik neem aan dat het 6 euro per persoon is en dan komen er nog drankjes ed bij.
misschien nog ideeen: (dit kwam zo net in me op)
- wat drinken in de buurt (cafe, restaurant, kroeg)
- gezellig bij iemand thuis zitten en eventueel video kijien of weet ik veel
(het is jammer dat het weer om die tijd nooit echt goed is)
Citaat:Arrangement 1
U dient een half uur voor het laserspel aanwezig te zijn, vanaf dat ogenblik mag u drank halen aan de bar (fris, bier en wijn). Na dat halve uur mag u de namen gaan opgeven waaronder u wilt spelen in het spel. Het spel zelf duurt 20 minuten, daarna kan nog een half uur aan de bar besteld worden. Dit arrangement kost €13.50 per persoon.
Arrangement 2
U bent een half uur voor het laserspel aanwezig, vanaf dat moment mag u drank halen aan de bar (fris, bier en wijn). na dat halve uur mag u de namen gaanopgeven waaronder u wilt spelen in het spel. Het spel zelf duurt 20 minuten, daarna krijgt u een pauze van 20 minuten waarin u weer drank aan de bar kunt halen. Dan begint het tweede spel, hierna kan ook nog een half uur drank verkrijgen. Dit arrangement kost €20.00 per persoon.
Beide arrangementen dienen van te voren gereserveerd te worden, u speelt exclusief in de arena, wat betekent dat er geen andere spelers tegelijk meespelen. De arrangementen worden pas geboekt bij een minimale opkomst van 15 personen.
Bron