Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renske20 schreef:Ik heb stalleke gesproken, de eigenaar is nu weer op vakantie, maar als het dus binnen wordt gehouden moesten er ook pensionklanten mee kunnen doen, en ja er waren al zoveel bokkers die ook mee wilden doen en dan werd het wat lastig om iedereen mee te laten doen, een datum heeft ze dus nog niet gekregen.
Ik zei toen dat het anders straks wel in de buitenbak van de manege kan, t voorjaar komt er weer aan hemaargoed dat zou ze geloof ik vragen als hij weer terug is van vakantie
Ludora schreef:Misschien is het dan ook een optie om te kijken (aangezien het duidelijk dus om veel personen gaat) voor de mensen uit de regio van Nuenen of we op de King Stabels iets kunnen regelen, ik dacht dat daar toch ook behoorlijk wat animo voor was en als het dan toch in de lente/zomer wordt...............
sophie schreef:Ludora schreef:Misschien is het dan ook een optie om te kijken (aangezien het duidelijk dus om veel personen gaat) voor de mensen uit de regio van Nuenen of we op de King Stabels iets kunnen regelen, ik dacht dat daar toch ook behoorlijk wat animo voor was en als het dan toch in de lente/zomer wordt...............
Dan hebben we een hele mooie buitenbak ter beschikking
sophie schreef:Ik denk dat er erg veel interesse is bij King... misschien wel zo veel dat er niet veel mensen van buitenaf mee kunnen rijden...