Interresse in Clinic? (N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 20:32

Wat zijn de kosten hier evt, van zo iemand me hier over kunne pb .. als vast bedankt

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 20:44

Zoals griebels zegt heb ik het erg druk gehad, de eigenaren zijn inmiddels terug ik hoop ze morgen nog te zien, of anders het weekend erna. Vertrek namelijk naar van Baalen

SkyLWG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:27

Als het op de 15e is kan ik in ieder geval niet meedoen, want het ziet er niet naar uit dat ik dan alweer op Sky kan rijden.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 01:32

15 jan. is voor Quentin en mij te vroeg, las ook iets over 26 feb als 15 jan niet door zou gaan, zoals het er nu uitziet kan ik tegen die tijd weer gewoon rijden!
ga nu het rijden in de bak opbouwen in t bos gaan stap&galop al langer goed, en zn draf is nu ook helemaal goed, maarja nu nog zien dat het in een bak ook lukt, maar heb vandaag alleen maar positieve dingen gehoord bij zn 2e behandeling, dus ik heb er alle vertrouwen in Lachen
alleen niet op Z niveau voorlopig, als de clinic idd pas eind feb. is zal ik op L/M niveau zitten met hem
gaat 15 jan. wel door, dan kom ik alleen maar kijken

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 20:14

Gaat 15 jan door !?!?!?!

Ik had vrij gevraagd maar omdat ik helemaal nog niets definitiefs meer gehoord heb en omdat het ook niets op Tyrza's site vermeld staat ben ik er vanuit gegaan dat dit niet doorgaat..... Ik ga dus ook gewoon werken en kan áls de 15de toch doorgaat er helaas niet bij zijn.

Toch wil ik graag weten wat nu de stand van zaken is dus Stalleke, hoe staat het nu ????? Is het nu 26-2 geworden ????

Groetjes...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 22:41

De eigenaar heeft me beloofd morgen iets te laten weten, 15e werd t zowiezo al niet

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 01:18

ik ben benieuwd, hoop op een 'late datum' dan kan ik Q verder trainen zodat wij ook mee kunnen doen
al heb ik vandaag weer kennis mogen maken met de grond, dus volgens mij zit hij aardig lekker in zn vel, aan zn debiele sprongen te merken Clown

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 22:53

even een *schopje*

heeft de eigenaar al iets laten weten over een datum?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:54

aaaah ik zie het nu pas... ik wil ook graag meedoen als dit nog kan Haha!

Ik kan NIET op 22 januarie... verder moet de rest geen probleem zijn Knipoog

marloezzke

Re: Interresse in Clinic? (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:39

hey hoe zit het? hebben we al een nieuwe datum?

ik heb er zin in!!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 20:37

Hmm volgens mij heeft stalleke iets minder tijd dan ze in gedachten had Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 00:59

Als ik stalleke zie, of spreek op msn zal ik eens vragen hoe het nu met de datum zit
Quentin gaat goed, dus ik kan&wil echt heel graag meedoen met de clinic Ja

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:54

chantal,ik wil eventueel ook nog mee doen Lachen
als het in februarie is moet het eventueel wel lukken.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 12:44

nou dan horen we het wel toch.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 12:11

Als het nou na 1 maart gehouden wordt wil ik graag meedoen, dan heb ik namelijk mijn nieuwe paard en ervaring opdoen is nooit verkeerd uiteraard Haha!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:13

Ik heb ook nog steeds wel interesse......

Maar wanneer wordt het nou gehouden ???

Is er echt nog helemaal niets bekend !?!?!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 19:31

Ik heb stalleke gesproken, de eigenaar is nu weer op vakantie, maar als het dus binnen wordt gehouden moesten er ook pensionklanten mee kunnen doen, en ja er waren al zoveel bokkers die ook mee wilden doen en dan werd het wat lastig om iedereen mee te laten doen, een datum heeft ze dus nog niet gekregen.

Ik zei toen dat het anders straks wel in de buitenbak van de manege kan, t voorjaar komt er weer aan he Knipoog maargoed dat zou ze geloof ik vragen als hij weer terug is van vakantie

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:09

Renske20 schreef:
Ik heb stalleke gesproken, de eigenaar is nu weer op vakantie, maar als het dus binnen wordt gehouden moesten er ook pensionklanten mee kunnen doen, en ja er waren al zoveel bokkers die ook mee wilden doen en dan werd het wat lastig om iedereen mee te laten doen, een datum heeft ze dus nog niet gekregen.

Ik zei toen dat het anders straks wel in de buitenbak van de manege kan, t voorjaar komt er weer aan he Knipoog maargoed dat zou ze geloof ik vragen als hij weer terug is van vakantie

Misschien is het dan ook een optie om te kijken (aangezien het duidelijk dus om veel personen gaat) voor de mensen uit de regio van Nuenen of we op de King Stabels iets kunnen regelen, ik dacht dat daar toch ook behoorlijk wat animo voor was en als het dan toch in de lente/zomer wordt...............

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:14

Ludora schreef:
Misschien is het dan ook een optie om te kijken (aangezien het duidelijk dus om veel personen gaat) voor de mensen uit de regio van Nuenen of we op de King Stabels iets kunnen regelen, ik dacht dat daar toch ook behoorlijk wat animo voor was en als het dan toch in de lente/zomer wordt...............

Dan hebben we een hele mooie buitenbak ter beschikking Knipoog

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:18

sophie schreef:
Ludora schreef:

Dan hebben we een hele mooie buitenbak ter beschikking Knipoog

Zeker en ik denk dat er ook ruiters van de KingStables interesse hebben. En vanuit de omgeving ook, dus dat moet wel lukken.....

Sophie is het een idee om het zelf te organiseren voor in het voorjaar ??

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:25

Ik denk dat er erg veel interesse is bij King... misschien wel zo veel dat er niet veel mensen van buitenaf mee kunnen rijden...

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:28

sophie schreef:
Ik denk dat er erg veel interesse is bij King... misschien wel zo veel dat er niet veel mensen van buitenaf mee kunnen rijden...

Ja maar hé ikke wil ook mee doen !!! Haha!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 10:30

Ik vind het ook een super idee om het dan in het voorjaar in de buitenbak van King te doen. Lekker groot en de kans dat die te nat is is iig behoorlijk klein en in geval van nood (als het regent ofzo dus) heb je dan toch nog een binnenbak.
Maar ik vind wel dat de mensen die al eerder opgegeven hadden via bokt voor gaan op degenen die erbij komen van stal. Maar ik denk dat het wel zal lukken want er zit nog een groot verschil tussen degenen die aanvankelijk opgeven en die daadwerkelijk kunnen/komen enz.

Maar ben dus groot voorstander van de buitenbak van King! *o/*

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 10:35

stalleke
je eigen vereniging is ook bezig met het nagaan voor de mogelijkheden om een clinic te geven
misschien was het verstandiger om eerst bij je vereniging na te vragen voor je je zelf op kosten jaagt
Als je een clinic vastlegt en je rekend op een aantal mensen die moeten betalen en er blijft dan van alles weg moet jij voor die kosten opdraaien
Denk er even over na want dit kan je veel geld gaan kosten
Kijk maar naar de wegblijvers op een wedstrijd
Nu valt dat bij ons mee het afgelopen seizoen maar je ziet de laatste wedstrijd al weer daar beginnen ze er weer mee
Bij ons staan ze dan meteen op de zwarte lijst en mogen ze een jaar lang niet meer bij ons starten en dat werkt beter als ze achteraf toch nog laten betalen want dat doen ze toch niet
En dan kunnen wij als vereniging de KNHS nog inschakelen bij wanbetalers maar dat kan jij niet als je dit op eigen houtje organiseert

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 10:39

Daarom wordt er vrijwel altijd een reservelijst gehanteerd