Herfstrit Hoog Buurlo + zadels merken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 00:18

Gedaan
Leuk dat je weer komt.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 11:12

Jurga schreef:
Ik ga het vrijwel zeker niet redden. Pap moet vermoedelijk toch zaterdag starten en anders is er een grote kans dat hij naar een begravenis moet (en mij dus niet kan brengen). Ik laat het weten zo gauw ik het zeker weet!

Ik kom dan ook niet Lachen
Wandelen gaat ook niet lukken want ik zit (sinds kort) met een rug die niet erg blij wordt van de benen wagen Boos!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:51

Ik heb er zin in.... Hoop alleen wel dat de weergoden een beetje meewerken.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:12

Het wordt wel echt rotweer hè? Haha!
Ach, beetje bikkels zijn we wel toch? Ik hoop wel dat we met een groep zijn waarbij je een beetje kan doorrijden, anders koelen die paarden zo ontzettend af (JV helemaal nu ze geschoren is Bloos)

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:23

Wat versta je onder een beetje doorrijden Sjuimpje?
Udinde kan best flink doorstappen en regelmatig een stukje draven, maar écht hele stukken draven nog niet denk ik hoor.
Gelukkig kunnen de mensen die even willen galoperen een stukje omrijden, zodat ze later weer bij de groep komen. Galoperen in een groep zie ik (nog) niet zitten met Udin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:23

Sjuimpje schreef:
Het wordt wel echt rotweer hè? Haha!
Ach, beetje bikkels zijn we wel toch? Ik hoop wel dat we met een groep zijn waarbij je een beetje kan doorrijden, anders koelen die paarden zo ontzettend af (JV helemaal nu ze geschoren is Bloos)

Volgens mij houden we een niet al te grote groep over.
Onderweg komt er warme chocola en een stapel dekens voor de paarden Haha!

Wie er tussen 11:00 en 11:10 nog niet is en niet gebeld heeft heeft serieus pech.
We vertrekken dan echt

Ik kan echt heel streng zijn hoor Extreme duivel

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:38

Ik herinner me dat we de vorige keer hebben staan wachten op iemand die niet kwam. Dus het lijkt me idd een goed plan om gewoon op tijd te vertrekken.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:02

Ik ben terug en hoop mee te gaan, ik hoor vanavond of ik de auto kan lenen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:42

Ik moet 's avonds jureren en ben overdag waarschijnlijk in Kootwijk te vinden. Komen jullie nog langs ons huis volgens de route, Ilindra?
Dan kan ik even zwaaien als jullie voorbij rijden Knipoog

Ik weet niet waar de stopplaats is, maar ik heb 1 stal beschikbaar en verder een buitenbak en weiland Knipoog
Water, koffie en chocolademelk kunnen ook geregeld worden.
O ja en een toilet voor diegenen die nodig moeten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:50

We blijven rond Hoog Buurlo, ik denk dat de zandverstuiving nog net te zwaar is voor Ustinov en Udinde.
Albert brengt warme chocolademelk met wat lekkers op de hei/bosrand bij de picknickbankjes.
Ben je er door de week ook nog een keer, dan komen we je helpen afbreken Extreme duivel

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:52

Volgende week gaan we de hele week slopen, dus als jullie je geroepen voelen, be my guest Schijnheilig

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:54

Wij (Jurga en ik) komen definitief niet, haar vader rijdt een indoor-marathon met Jurga zaterdags. (en dus niet op vrijdag).
Jammer maar helaas. Hopenlijk een volgende keer.

Iig veel plezier gewenst (en goed weer!).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:57

Fitzroy schreef:
Volgende week gaan we de hele week slopen, dus als jullie je geroepen voelen, be my guest Schijnheilig

Poppetjes op de muur tekenen en er dan op slaan Tong uitsteken

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 00:29

Ik kan de auto lenen en ben er dus. Nu nog hopen dat het weer niet TE dramatisch word.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 00:54

ArwenLune schreef:
Ik kan de auto lenen en ben er dus. Nu nog hopen dat het weer niet TE dramatisch word.

Ik heb geen weerbericht gevolgd Scheve mond Ach, anders gooi ik gewoon de oude wintec erop, die kan wel tegen water Clown Zolang het maar niet al te hard waait, dat rijdt zo beroerd met een trailer.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:01

Brrrr... ze hebben voor het einde van vandaag windkracht 8 voorspelt Scheve mond
Maar gelukkig ben ik dan wel aangekomen.
Ik vertrek namelijk zometeen al Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:02

Alles staat al klaar voor Udinde
Moet alleen nog even de logeerkamer fatsoeneren (lees een berg was wegwerken Haha! ) en een chocoladetaartje halen Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:40

jantina schreef:
Wat versta je onder een beetje doorrijden Sjuimpje?
Udinde kan best flink doorstappen en regelmatig een stukje draven, maar écht hele stukken draven nog niet denk ik hoor.
Gelukkig kunnen de mensen die even willen galoperen een stukje omrijden, zodat ze later weer bij de groep komen. Galoperen in een groep zie ik (nog) niet zitten met Udin.

Ik had gehoopt dat we inderdaad lekker lange stukken konden draven,
maar ik heb wel een ideetje hoe ik een uitrijdek over JV kan gooien en deze zo nodig ook heel snel kan opnemen. Dan is langer stappen geen probleem.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:43

Ilindra schreef:
Alles staat al klaar voor Udinde
Moet alleen nog even de logeerkamer fatsoeneren (lees een berg was wegwerken Haha! ) en een chocoladetaartje halen Haha!

Die was kan me niet schelen, maar dat taartje wel Vingers aflikken
Ik moet er wel aan denken om m'n zadel mee te nemen, want voor hetzelfde vergeet ik hem nog.
Ben zo'n dombo f en toe. Maar ach, als de mutsen maar achterin zitten morgenvroeg ben ik al blij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:44

Dat doordraven komt wel goed, er zijn hele stukken die parallel aan elkaar lopen zodat degene die wat rustiger wilen rijden gewoon rechtdoor gaan en degene die meer tempo willen, rechts/links/links gaan en weer op hetzelfde punt uitkomen

Oja, als er in je PB met routebeschrijving staat "witte boerderij" is dat nu een gezandstraalde rood/wit gevlekte boerderij met erg smerige ruiten Knipoog

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:53

Wil je mij nog een routebeschrijving geven vanaf mijn nieuwe huis? Hoe laat gaan jullie weg en hoe laat zijn jullie weer terug?
misschien dat ik dan toch even langsrijd ..

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:55

Helaas gaat het mij niet lukken om te komen. Ik ben vandaag door mijn rug gegaan en ik moet echt ff rustig aan doen, voordat ik 'm verder sloop. Tenzij ik morgenochtend niks meer voel, maar ik vrees van niet Scheve mond

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:03

lijkt me leuk maarjah een beetje te ver weg voor mij...

veel plezier!!!!!!!!!

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 19:13

Mag ik voor de wandeling met de honden nog 2 mensen aanmelden?
MarjoleinP met hond en aanhang daarvan met hond. Is het goed als zij ook mee gaan wandelen?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 19:22

Als ze mijn honden niet opvreten vind ik alles best Haha!