Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss87"]
moet modeshows lopen dus ben er 3 dagen, wel komen kijken nou he burgers!
[/quote]
Ha Yin!!
(Ff voor de duidelijkheid, Yindee en ik lopen samen mee in de modeshows. Hehe)
Vrijdag lopen wij om 17:15 ofzo, en 'savond's nog een keer.
Meestal smiddags en savonds. Tis altijd in het strodorp. Kunnen we niet een symbool van herkenning verzinnen ofzo.
Gaan er ook mensen feesten savonds/snachts in het strodorp. (Chipz komt)
Wij gaan iig lekker feesten, he Yin?
[quote="Vientje schreef:misschien moet ik jou wel in de spotlight zetten(ben van de belichting
)
GeJe schreef:Vanuit het Drentse Rolde, reizen wij dinsdag af naar het verre Zuiden. Alle dagen van het evenement kun je ons daar vinden in het promo-dorp wat dit jaar weer die speciale uitstraling krijgt. Vind JIM een van de mooiste evenementen.
Sylvia schreef:Zwarte broek, witte gympen en JIM-blouse![]()
Ik schrijf gewoon Bokt op mijn hand denk ikTenzij Hilde me dat verbied...
:D:D
, dat is de bar bij inrijbak 1 in de hal waar ook de paarden staan. Dus kom maar gezellig langs voor een biertje 

, had Wendy geprobeerd of het mogelijk was om zondagochtend te gaan.
Ipv ze omruilen mogen we nu de hele dag.
Bealy schreef:Ik ben nu hard bezig om voor de dressuur een strategisch plekje te bedenken om de proeven te bekijken![]()
Smiecht
), ben alleen niet zo makkelijk te vinden vrees ik want ik sta niet op een vaste plek... Behalve als er mensen op de tribune bij de spotlight apparaten staan, een daarvan is me
(de rest daarvan is trouwens ook Bokker
)
Ik zet mijn 'born to be wild'-pet op
Beige pet met daarop een oranje rondje (zonnetje) en 'Born to be Wild' in 't donkergroen (flap is ook donkergroen). En als ik 'm niet op heb (heet
) dan hangt ie aan mijn riem; maar mijn camera valt dan wel op...
Je moet beslist ook even onder en tussen de bank zoeken
(serieus, daar was mijn oudste broer eens concert-kaartjes kwijtgeraakt
)
Als we tegen die tijd nog durven, maken we misschien een Bokt.nl teken op onze mutsen, maar dat valt nog te bezien

), maar daarvóor en natuurlijk erna zijn we er natuurlijk 
Aimee schreef:Dan zou ik dat in ieder geval niet zo op bokt zetten, voor het geval ze mee lezen daaro....
daar zeg je wat 
Liegen heeft niet zoveel zin... Maar een kat in nood