Dan heb ik dat niet gelezen hoor!
Want ik zou het ook heel leuk vindne om met de kar mee te gaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ook paarden die het niet kennen, daar wennen ze vanzelf aan!

griebels schreef:Miss dat dit bot overkomt, maar anders kan ik het niet duidelijk maken. Zolang er paarden gehuurd kunnen worden, heb ik (en meerdere) liever geen kar mee.
Mijn voorkeur gaat uit naar de kar, en anders wil ik een superbraaf manegepaard.
Als dat niet kan, dan ga ik gewoon niet mee en wacht ik wel tot de volgende keer... Jammer maar helaas. (Hopen dat ik dan geopereerd ben of dat ik mijn paard weer kan laaien) Renske20"]
waarom niet? ik zie er nml totaal geen nadeel van, er zijn al 2 bokkers die graag met bianca meewillen op de kar, waarvan er 1 zelfs liever op de kar zit ipv op een vreemd paard....
[/quote]
Diegene kunnen toch ook paardrijden. De manege heeft alleen maar brave paarden. Daarbij gaat er begeleiding mee.
[quote="Renske20 schreef:wie zijn die andere bokkers trouwens die ook liever geen kar meewillen, heb van niemand nml nog een negatieve reactie gelezen, als er iemand op tegen is, dan kunnen ze dat toch beter meteen zeggen?
machie en ik gaan mee op dee & en Q hoe de rest meegaat dat zien we vanzelf wel, mij maakt het iig niets uit.
ik zeg toch dat het me niet utmaakt of er wel/geen kar mee mag, geef alleen even aan dat kliko liever niet op een vreemd paard zit zoals ze zelf ook al zei.
maar er zullen vast ook wel paarden bij zijn die dat niet doen dus dan is t ook goed, kan vast van te voren wel worden gevraagd.