zijn hier nog mensen uit de omgeving overijssel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 16:24

ik zou dan ook wel kunnen, want dat weekend heb ik geen concour. De rest van de maand heb ik volgens mij concour.

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 15:02

ik kan dan niet, ik moet dit weekend werken!

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 15:02

wat dachten jullen van 20 of 21 november?

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:23

Is mij prima, heb ik nog even alle tijd om een leuke route uit te stippelen Haha! .

Ik ben er gisteren ook weer even heen geweest, weer lekker even gecrossed over de zandverstuiving Cool .

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:28

20 en 21 Nov. kan ik niet, dan is er een selectiewedstrijd in Heeten waar ik in mee doe.

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 22:14

Ik denk dat we beter een datum in het voorjaar kunnen prikken. Dan zijn we mooi op tijd en dan kunnen we die datum alvast vrijhouden en proberen vrij te houden ofzo. Miss in de voorjaarsvakantie een keertje? Noem maar een datum.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:54

hejhej ik kom uit Meppel, das wel drenthe, maar dichtbij zwolle en das overijssel al.
Keejjj wat gaan we doen en waar gaan we rijden, ik had ook al een oproep gedaan voor een rit in Havelte gisteravond. Maar Ruinen of Dwingelo is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi en ik ken het daar goed.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:55

Freggel schreef:
Yep genoeg Haha! .

Mijn paardje staat in Lemele (vlakbij Ommen), en mijn vroegere bijrijdpaard staat in Ommen. Dus genoeg bos en ruiterpad. Het mooiste is dan denk ik boswachterij Ommen. Daar heb je namelijk ook nog de zandverstuiving waar je even overheen kunt crossen .

Dit was de planning . Alleen nu nog even opnieuw een datum prikken in het voorjaar.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:00

sjjjjjjjjjjjj en de winter is net begonnen zeg, waarom zo lang wachten.
Nou zit ik best dichtbij Ommen meende ik, maar ik ben er nog nooit geweest. Waar is het eingelijk?

Ietsje doorrijden en je zit aan de rand van Ruinen [nationaal park dwingelerveld] superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr om daar te rijden, langs de planetron, over heide, door bossen, pootje baden in een moeras, een hert die je bijna een hartmakker geeft, hahahahahahaha

Kortom ik weet ook allerlei leuke plekjes, havelte is ook mooi, kun je zwemmen met je paard [niet helemaal, maar het is wel lol hebben]

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:20

Freggel schreef:
Hier een kaartje van het bos dat ik bedoel, het stippellijntje is het ruiterpad .

Afbeelding

Dit was dus de bedoeling, en omdat we met een wat grotere groep willen gaan is ruim van tevoren een datum prikken voor de meesten wat makkelijker.

Maar je bent ten alle tijden welkom hoor . Ben wel benieuwd naar je nieuwe ijslander.

Ommen is idd niet zover bij jou vandaan. Kijk anders gewoon even op een kaart dan kun je denk ik een beter beeld krijgen .

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:05

Dat gaan we dan snel eens doen, alleen heb ik een probleem, ik rijd altijd wel met trailer, maar heb niet de juiste rijbewijs, of ik moet de trailer van de overburen lenen, die is maar incl, laadvermogen 1375 meende ik, mijn auto is 1250, je mag een kleine marge eroverheen zitten, dus dat kan ik gokken.

Alleen dit weekend niet, teveel politie op de weg met die indoor meppel

We spreken snel eens wat af, enne, jij mag altijd zo komen hoor.

speedyloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:10

komt er ook iemand uit Tuk??? Verward lijkt me cool om een keer met een andere bokt-fan te gaan rijden of wat dan ook! *LOL*

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:57

Dit is trouwens wel een wat langere route (2 1/2 tot 3 uur), er is ook altijd nog een mogelijk om bij ons over de archemerberg te gaan. dat duurt ong 1 1/2 uur.

Dit ligt uiteraard wel aan het tempo Haha! .

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:03

We kunnen miss wel een datum prikken in de Mei-vakantie. Het duurt nog wel even, maar zo kan iedereen die mee wil de datum proberen vrij te houden. Het begint dan weer mooi weer te worden en sommigen hebben vakantie.

Noem maar een datum. Ik ben dan inprincipe beschikbaar voor de rit. Tot zover nog geen wedstrijden in het zicht Knipoog Haha! .

We kunnen dan eventueel ook het eten en drinken enzo regelen + vervoer Knipoog . Een mooie route (met zandverstuiving Haha! ) uitstippelen en dat soort dingen.

iskander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 00:14

Nog een tukker hier Knipoog

Aangezien ik niet een trailer heb, en al helemaal niet mijn rijbewijs kan ik niet meedoen met meetings, maar het is wel leuk te zien/horen waar alle overijsselnaren zitten Knipoog

Volgens mij moeten hier nog veeeeeeeeeeeeeeel meer bokkers zitten die in overijssel zitten hoor! Haha!

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:55

Jah Overijsselnaars!!! Laat je horen *LOL*

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 21:35

Zoals gewoonlijk maakt het mij niet uit, zolang het maar niet op een maandag of dinsdag is. Ik pas me wel aan .

Ferretangel

Re: zijn hier nog mensen uit de omgeving overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:24

Gaat dit nog door of is het al geweest?...
Ik kom dus ook uit Overijsel btw Haha!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:40

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 16:38

Mijn vriendin stephanie (skippy hier op bokt) en ik komen beide uit rijssen, ook in overijssel..
hahhaha, wij willen ook wel mee met onze tinker en gelderlander. Maar we kunnen niet verder komen dan omg. markelo Boos!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:00

Ik wil ook wel mee, met mijn paardje Merlin.
Moet alleen wel even een trailer zien te regelen!