Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fsoudan"]
Mijn Guusje draaft en Galopeerd door alles.... Wij hebben zo'n zware bak... die is niet anders gewend![]()
Kan even informeren of paard met wagen is toegestaan
[/quote]
Bedoelde ook niet dat het te zwaar was![]()
Maar sommige paatjes zijn zo smal, dat als ze op het gras springt de kans is dat ze struikelt
[quote="Cinzano"]
ten tweede net wat hierboven al gezegd is... het mag gewoon niet en ik heb geen zin in een boete of een boze boswachter
[/quote]
Ik deed het ook alleen omdat vriendlief mee was op de fiets en als ik dan achter die dijk reed was dat zo ongezellig voor hem
[quote="_Michelle_ schreef:
Voor haagsemeid en mij is het het makkelijkst om af te spreken bij de plek na de brug die over de snelweg heen loopt. Kent iedereen dat en is dat voor iedereen te doen?
_Michelle_ schreef:We moeten ook nog steeds een plek afspreken...
Het restaurant oid is voor haagsemeid en mij te ver en verder maakte het voor jullie niet uit waar we af zouden spreken toch?
Voor haagsemeid en mij is het het makkelijkst om af te spreken bij de plek na de brug die over de snelweg heen loopt. Kent iedereen dat en is dat voor iedereen te doen?
Haagsemeid"]
[quote="Cinzano schreef:ten tweede net wat hierboven al gezegd is... het mag gewoon niet en ik heb geen zin in een boete of een boze boswachter
Cinzano"]
[quote="Haagsemeid schreef:Volgens mij begrijp je het niet.............
Ik ga niet over de fietspaden.
Ik wil ook geen bekeuring