Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Muurp schreef:Hier staan 40-45 en Elisabeth gepland. Vooral echt hyped voor die tweede, dat was namelijk in 2005 mijn allereerste musical ooit dus die musical heeft een speciaal plekje in mijn hart!
. Milan was FAN-TAS-TISCH, maar ik had ook niet anders verwacht. Voor mij had Elisabeth de hele musical door Danique Dusée gespeeld mogen worden. Ik heb niks tegen Pia, maar ik vond haar slecht verstaanbaar en ik vond Danique ook fijner zingen. Bizar dat dit pas haar eerste echte rol is!
was destijds te jong voor de '99 versie, en mijn ouders zijn geen musical fan 
. Ik vond het nog beter dan de musical die vorig jaar speelde (daar hadden we veel understudies van understudies)Muurp schreef:Hier staan 40-45 en Elisabeth gepland. Vooral echt hyped voor die tweede, dat was namelijk in 2005 mijn allereerste musical ooit dus die musical heeft een speciaal plekje in mijn hart!

Teveel gezien.
Wij spelen dit jaar een variant van 100+1 dalmatiërs, heb ook een leuke rol
JPitty schreef:Is een optie, maar dan nog voel ik me zo opgelaten als ik dan de zaal uit moet om te plassen. En je mist dan ook een deel van de voorstelling. Om die reden ga ik ook nooit meer naar de bioscoop. Thuis kun je een musical of film op dvd ofzo tenminste nog een keer of wat pauzeren als dat moet. En TV-programma's zoals nu Stars on Stage, zitten vaak wel wat reclameblokken in.
Maar wel naar 40-45 geweest en dat vond ik geweldig!