Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:- billionache (Joyce) | Zoersel | 21 jaar
- xAnthea (Anthea) | Nijlen | 21 jaar
- Laurievc (Laurie) | Brecht | 19 jaar
- k_m (Kelly) | Overbroek | 21 jaar
- tesseke (Tessa) | Turnhout | 27 jaar
- petitparis (Jooke) | Hulshout | 32 jaar
- Mi_Amore (Saskia) | Melsele | 27 jaar
- bakkabouter (Lies) | Beveren | 27 jaar
- Vaxa (Liese) | Brecht | 26 jaar
- Luca03 (Luca) | Leuven | 16 jaar
- OnMyWay (Katrien) | Turnhout | 24 jaar
- Allegandra (Alexandra) | Koewacht | 29 jaar
- Seltje (Seline) | Zandvliet | 26 jaar
- chalinka (Saskia) | Brasschaat | 24 jaar
xMathilde schreef:Ik kom eventjes binnenvallen!
Ik kom zelf uit Hulst (NL). Zag dat enkelen in koewacht wonen of paardjes daar hebben staan, dat is niet zo ver van mij.
Toevallig nog wedstrijden gepland staan in Hulsterloo Laurievc? Zou dan graag eens komen kijken, lijkt me heel gaaf!
Heb helaas momenteel niet de tijd om mee te doen met de meeting, heb het nogal druk met afstuderen durf daarom niet teveel te plannen. Ben er op gebrand de deadline te halen
Laurievc schreef:xMathilde schreef:Ik kom eventjes binnenvallen!
Ik kom zelf uit Hulst (NL). Zag dat enkelen in koewacht wonen of paardjes daar hebben staan, dat is niet zo ver van mij.
Toevallig nog wedstrijden gepland staan in Hulsterloo Laurievc? Zou dan graag eens komen kijken, lijkt me heel gaaf!
Heb helaas momenteel niet de tijd om mee te doen met de meeting, heb het nogal druk met afstuderen durf daarom niet teveel te plannen. Ben er op gebrand de deadline te halen
Momenteel niet, aangezien ik nu druk ben met examens. Maar ik kom er wel vaak zat, mocht je willen kan ik je wel laten weten wanneer ik er weer moet rijden?
Citaat:BOWLEN
- billionache (Joyce) | Zoersel | 21 jaar
- petitparis (Jooke) | Hulshout | 32 jaar
Citaat:BUITENRIT
- billionache (Joyce) | Zoersel | 21 jaar -> onder voorbehoud toestemming eigenaar + vervoer
- OlympicOrry (Sara) | Poederlee | 28 jaar