Gezellige bokkers regio (Noord-)Antwerpen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurievc

Re: Gezellige bokkers regio (Noord-)Antwerpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:59

Bij mij gaat het ook nogal een puzzel worden ivm wedstrijden, maar ik puzzel wel zo dat ik erbij kan zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 01:51

mag ik mij ook melden?
ik ben Saskia 24 jaar, woon in Brasschaat, paardjes staan op 2 straatjes van me af
waar en wanneer het meeting zou zijn maakt me niet zo heel veel uit, ben zelf gewend om overal en nergens heen te rijden met de auto

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 18:41

Heb nog ff opgezocht, en denk inderdaad - gezien de woonplaatsen van iedereen hier - dat Antwerpen stad en omgeving het makkelijkste is! St-Niklaas bijvoorbeeld is voor mij echt al een eindje (een dik uur denk ik, als het verkeer meevalt). Ik rijd graag met de auto maar de Antwerpse ring vermijd ik toch liever :+ Denk ook dat Geel voor veel mensen hier (te) ver gaat zijn.

Dus de opties tot nu toe:
- Blue Ball Bowling in Brasschaat (http://www.blueball.be/)
- Antwerp Bowling in Antwerpen (http://www.antwerpbowling.be/)

Beiden hebben inderdaad dingen te eten. Antwerp Bowling zijn wel vrij basic dingen en je moet je bij grote groepen beperken tot max 3 gerechten. Dat is misschien wel wat vervelend natuurlijk. Op de site van Blue Ball staan vaste menu’s incl bowlingspelletjes, ook niet super veel keuze… Eventueel kunnen we wel in de buurt iets zoeken om te eten? Ik ben niet heel kieskeurig :D

Citaat:
- billionache (Joyce) | Zoersel | 21 jaar
- xAnthea (Anthea) | Nijlen | 21 jaar
- Laurievc (Laurie) | Brecht | 19 jaar
- k_m (Kelly) | Overbroek | 21 jaar
- tesseke (Tessa) | Turnhout | 27 jaar
- petitparis (Jooke) | Hulshout | 32 jaar
- Mi_Amore (Saskia) | Melsele | 27 jaar
- bakkabouter (Lies) | Beveren | 27 jaar
- Vaxa (Liese) | Brecht | 26 jaar
- Luca03 (Luca) | Leuven | 16 jaar
- OnMyWay (Katrien) | Turnhout | 24 jaar
- Allegandra (Alexandra) | Koewacht | 29 jaar
- Seltje (Seline) | Zandvliet | 26 jaar
- chalinka (Saskia) | Brasschaat | 24 jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:53

Oh, nu baal ik omdat ik al jaren niet meer in Ranst woon! Ben van Ranst naar Schoten, Deurne en Herselt gegaan en heb helaas 3 jaar geleden de provinciegrens naar Limburg over gestoken en woon nu in Zonhoven. Maar ik ben wel de Kempen trouw gebleven! Veel plezier met jullie meeting!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:01

Blue ball is wel tof, wel nog nooit gegeten, al vaak gebowled! Daar zit wel een lucy chang in de buurt! :-)

Maar ik vind eigenlijk een wandeling met de paardjes / honden erbij toch nog iets leuker! :D

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:06

Mij maakt het allemaal niet uit haha, ik ben voor alles wel te vinden! Kan evt ook mensen in de buurt wel oppikken ivm vervoer mocht dat nodig zijn :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 19:33

Mij maakt het ook niet uit :-) omdat er bowlen werd gesuggereerd, ben ik daar ff verder op in gegaan haha.

Buitenrit lijkt me ook leuk, maar dan moet iedereen al een paard hebben natuurlijk. En ik vervoer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:36

voor mij kan buitenrit ook, maar ik zit met een groter probleem en dat is mijn paard gaat gewoon in geen enkele trailer (of het moest in brasschaat zijn :p )

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:42

Plus dan moet het ook wel deftig weer zijn haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:12

we kunnen nu altijd een bowling ofzo doen en als het weer mooi weer is (lente-zomer) een buitenrit plannen?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:20

Voor mij is alles oke! :D ik rij alleen geen paard, mag een stalen ros ook?

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:35

Ik kom eventjes binnenvallen!
Ik kom zelf uit Hulst (NL). Zag dat enkelen in koewacht wonen of paardjes daar hebben staan, dat is niet zo ver van mij.

Toevallig nog wedstrijden gepland staan in Hulsterloo Laurievc? Zou dan graag eens komen kijken, lijkt me heel gaaf!

Heb helaas momenteel niet de tijd om mee te doen met de meeting, heb het nogal druk met afstuderen durf daarom niet teveel te plannen. Ben er op gebrand de deadline te halen :o

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:18

xMathilde schreef:
Ik kom zelf uit Hulst (NL). Zag dat enkelen in koewacht wonen of paardjes daar hebben staan, dat is niet zo ver van mij.

Toevallig nog wedstrijden gepland staan in Hulsterloo Laurievc? Zou dan graag eens komen kijken, lijkt me heel gaaf!

Heb helaas momenteel niet de tijd om mee te doen met de meeting, heb het nogal druk met afstuderen durf daarom niet teveel te plannen. Ben er op gebrand de deadline te halen :o

Momenteel niet, aangezien ik nu druk ben met examens. Maar ik kom er wel vaak zat, mocht je willen kan ik je wel laten weten wanneer ik er weer moet rijden? :D

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 21:19

Ik heb nog een plaatsje vrij in de trailer (moesten we voor een buitenrit gaan) dus Joyce, jij kan eventueel met mij mee :))

Voor mij is dat eten bij die bowling al goed :') Ik ben echt kieskeurig dus doe mij maar de gewone dingen en ik ben happy _O-

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-17 21:27

Ooh dat zou super zijn Anthea :D

Voor mij is beiden goed hoor! Een keer gaan bowlen met iedereen, en dan nog een buitenrit met de mensen die een paard ter beschikking hebben (en als het weer meezit natuurlijk) :+

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 21:28

Jaaaa toppie! :-)

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 21:41

Buitenrit zou ervan af hangen hoe intensief, zit met een pony van 24 met lichte artrose.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 23:08

Luca03: ik ben ook niet zo'n intensieve buitenrit mens, vooral omdat mijn paard wel eens 'gek' durft doen als je in een grotere groep galopeerd bv en het is niet de bedoeling dat er mensena afgevoerd worden :P

maarja buitenrit hangt er 100% af waar het is, ik moet alles te paard doen, trailers genoeg die ik kan lenen maar paard gaat er in geen enkele

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:44

Ik bowl heel graag dus daar heb ik zeker zin in. Buitenrit ook, mijn trailer graakt overal wel.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:56

Laurievc schreef:
xMathilde schreef:

Momenteel niet, aangezien ik nu druk ben met examens. Maar ik kom er wel vaak zat, mocht je willen kan ik je wel laten weten wanneer ik er weer moet rijden? :D

Ja graag! Mochten jullie op buitenrit gaan en ik heb tijd en tis beetje bij mij in de buurt, nogal wat voorwaardes haha, maar dan wil ik best een kijkje komen nemen met de camera om het vast te leggen! *-:)

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:58

Klinkt goed :D

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 17:34

Als ik vervoer geregeld krijg en tijd heb, kom ik zeker!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-17 15:25

Misschien is het handig om even aparte lijstjes te maken? :-) dat plant wat makkelijker! En zijn ook wat mensen die niet meer gereageerd hebben hier, dus geen idee of die nog interesse hebben in de voorgestelde activiteiten haha.

Lijstjes mogen gequote worden!

Citaat:
BOWLEN
- billionache (Joyce) | Zoersel | 21 jaar
- petitparis (Jooke) | Hulshout | 32 jaar

Citaat:
BUITENRIT
- billionache (Joyce) | Zoersel | 21 jaar -> onder voorbehoud toestemming eigenaar + vervoer
- OlympicOrry (Sara) | Poederlee | 28 jaar
Laatst bijgewerkt door billionache op 17-01-17 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 15:28

Mag ik me ook nog melden :o
Momenteel woon ik in Grobbendonk maar verhuis binnen 2 maandjes naar Poederlee/lille :)
28 Lente jong :D
Buitenrit zie ik wel zitten, ik wil eventueel wel gidsen, doe ik wel vaker voor onze vereniging (ben een trekruiter ;) )
Laatst bijgewerkt door OlympicOrry op 17-01-17 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 15:29

voor een buitenrit moet ik echt passen, maar als het uitkomt wil ik wel mee gaan bowlen of iets eten. Ik volg wel en zie aan eht eind of ik kan aansluiten of niet.