Nash staat iig schoon op stal.Een groepsapp lijkt me wel handig.Als we morgen zulk mooi weer hebben als vandaag
Peelie schreef:Nash staat iig schoon op stal.Een groepsapp lijkt me wel handig.Als we morgen zulk mooi weer hebben als vandaag Mooi weer? Waar?Hier is het vet mistig Veel plezier allemaal morgen
lovelyfiefy schreef:Peelie schreef:Nash staat iig schoon op stal.Een groepsapp lijkt me wel handig.Als we morgen zulk mooi weer hebben als vandaag Mooi weer? Waar?Hier is het vet mistig Veel plezier allemaal morgen Hier schijnt sinds 12 uur de zon. Zo lekker warm en mooi weer
Peelie schreef:Nash staat iig schoon op stal.Een groepsapp lijkt me wel handig.Als we morgen zulk mooi weer hebben als vandaag ja heerlijk weer vandaag, alleen de ochtend wat misstigdaarna zonnetje
Er gaan 4 modellen mee dus en moeten wat fotografen ook samen.Model 1 = DinkyModel 2 = SummerlyModel 3 = NashvileModel 4 = Miss prince
Ik heb prikpaaltjes en schrikdraad, alleen geen stroom.Een longeerlijn heeft iedereen wel denk ik. Maar dat is minder mooi met foto's.
Een groepsapp lijkt mij inderdaad wel handig. Zal ik die maken?** Als iedereen zijn nummer even via pb wil doorsturen, zal ik even een groepswhatsapp maken. Dat is wel zo handig voor eventuele problemen of dingen.
Peelie schreef:Ik heb prikpaaltjes en schrikdraad, alleen geen stroom.Een longeerlijn heeft iedereen wel denk ik. Maar dat is minder mooi met foto's.Klopt, zou je die mee willen nemen?
Ik doe niet meer mee als fotograaf maar volg wel Weersvoorspelling voor morgen is veel regen maar wie weet valt het mee.Vandaag ind veel mist en een klein zonnetje, had vandaag ook een shoot en was goed te doen qua licht
Hier in alkmaar is nu een zonnetje.En het is al vanaf kwart over 10 droog.Dus ik hoop dat jullie het een beetje goed hebben daar
Het was prachtig weer! Nash was errug druk met rijden en behoorlijk over de piep. Maarja. Volgende keer beter.
Bedankt voor de onwijs gezellige meeting. Ik heb genoten en vond het erg leuk om te mogen fotograferen. De locatie, het weer en de modellen waren echt prachtig.
Na wat problemen toch een heel gezellige meeting geworden, en het weer en de modellen waren super! De foto's volgen snel!