Ons verzorgstertje komt mee, die zou met mijn camera foto's maken maar ik heb minder goede apparatuur, dus als er niemand anders is zou zij dat eventueel kunnen doen. Heeft geen verstand van fotograferen, we kunnen haar wel even een spoedcursusje geven, is wel heel voorzichtig met spullen en gaat overal heel netjes mee om.
Maar als er iemand anders is die het kan doen is dat misschien handiger, hoe meer foto's hoe beter natuurlijk haha.
Wat trekken jullie aan? Het wordt koud en je staat veel stil...
5 graden en zonnig in de ochtend...maar daar hebben wij weinig aan in een binnenbak.
Denk dat ik een shirtje met lange mouwen aantrek, daarboven mijn trui en dan een bodywarmer...of toch een jas?
Minimus
Geplaatst: 25-11-16 15:20
Ik trek denk ik lekker een thermoshirt aan met daarover een tshirt en een softshell jas. Verder een spijkerbroek met jodphurs thermoboots denk ik. Heb alleen geen sporen.. Ja heb ik wel, maar kleine knopjes. Mag dat ook?
Edit: gigantische spelfout verwijderd
Laatst bijgewerkt door Minimus op 25-11-16 16:00, in het totaal 2 keer bewerkt
Ah, mooi. Leuk dier hoor maar niet voor mij. Jij kent de paarden daar een beetje? Wat zou leuk voor mij zijn?
MarjanB
Geplaatst: 25-11-16 15:32
Bellatrix schreef:
Ah, mooi. Leuk dier hoor maar niet voor mij. Jij kent de paarden daar een beetje? Wat zou leuk voor mij zijn?
Nou ik weet niet helemaal meer welke nu meededen, in elk geval zaida en jessy die je de vorige keer ook gezien hebt en heaven, die is heel braaf en de andere weet ik zo even niet meer.
Ik doe ook een softshell jas aan, die zijn altijd lekker warm maar niet te warm als je zelf druk bezig bent
Oh ik neem trouwens 2 mensen met camera mee, mijn moeder houdt mijn eigen camera ook nog vast, ze heeft er niet veel verstand van maar foto's zijn altijd leuk
Amber_
Geplaatst: 25-11-16 16:43
Ik kleed me heeeeeel warm aan Vriendlief krijgt ook warme kleding aan haha... zweetdeken mee voor paard, voor tijdens wachten. Hij is zo kaal haha.
Verder rij ik zonder sporen, maar dat is niet zo gek. Gio is ze ook niet gewend haha