Toen bij een paar huizen mogen kijken en is dit hem geworden, uiteindelijk heel tevreden mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eline95enile schreef:Wii stonden ook 5 jaar ingeschreven bij de svnk denk ik, met het huidige huis op een plek in de 40 geëindigd maar blijkbaar zei iedereen af, want we hebben hem toch 2 dagen voor kerst gekregen. Wat wij deden was bijna overal op reageren, je kan maar 2 reacries plaatsen geloof ik. Maar dan zetten we ze gewoon op degene die het snelste verlopen en zo elke dag bijwerken :p
Toen bij een paar huizen mogen kijken en is dit hem geworden, uiteindelijk heel tevreden mee
Jara schreef:Hoi, ik kom me ook (opnieuw) melden. Ergens aan het begin wel gedaan, maar daarna het topic ontstipt.
Ik ben dus Jara, 25 en woon in hhw met vriend en zoontje. Werk op het moment nog in Egmond, helaas nog maar 2 weken
Keell94 schreef:lieveli schreef:Mijn appartementje aan de Herenstraat komt vrij! Ben benieuwd of er bokkers op gaan reagerenIk stond overigens 7 jaar ingeschreven, stond bovenaan.
7 jaar pff, ik 4 jaar en begin einedleijk een beetje omhoog te komen, drama huizen
Keell94 schreef:Ik weet ook een haflinger in oude niedorp. Staat bij paardenpension maalwater, hele nieuwe stal met binnenbak en alles erop en eraan, 2 maanden terug zocht ze nog want toen kreeg ik weer een berichtje of ik hem niet toch wilde doen
doe er al een en niet veel tijd dus aanbod afgeslagen helaas