Smee__ schreef:Gaan er ook bokkers naar sneekweek?
Jazekers! Woon op 2minuutjes lopen van het centrum dus elke dag er wel te vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Runa schreef:SophievdV schreef:Oh ja dan weet ik welke dat IsBinnenbak mag, maar hoeft op zich niet perse. Ben lid van Oenkerk dus kan gauw binnen rijden.
Het enige wat ik echt niet wil Is 24/7 buiten...
Waar ik sta in Tytsjerk is geen binnenbak. Wel 's zomers en 's winters overdag buiten, eventueel ook 's nachts. Maar als je dat niet wil, kan je paard altijd 's nachts worden binnengezet. 's Winters staan de paarden allemaal in hun eigen paddock met hun maatje of alleen.
@Tennan
Leuk, wanneer?
@ Flicka
We kunnen wel eens een buitenritje maken als je dat leuk lijkt
Ballard_L schreef:Boomeltje: nee Diermanagement is geen aanrader idd...ben over een maand klaar, maar wat heeft die school me dwars gezetenen nu heb ik dadelijk een diploma, waar ik 5 jaar over heb gedaan en waar ik niets mee kan, dus ik zou lekker milieukunde gaan studeren
![]()
Als er nog mensen zijn die dichtbij Drachtstercompagnie een paard hebben staan: ik ga graag mee op buitenritaltijd leuk!
Nientsje schreef:Oehh dat klinkt als mogelijkheden!! Zou wel tof zijn, kunnen we lekker vaak samen het bos in. Ohh yeah
Ballard_L schreef:Nientsje schreef:Oehh dat klinkt als mogelijkheden!! Zou wel tof zijn, kunnen we lekker vaak samen het bos in. Ohh yeah
Jaaa zeker! Alleen nog even afbetalenAls we dan verhuist zijn en nog steeds dichtbij Beetsterzwaag wonen, ga ik er serieus over nadenken hoor! Heerlijke lange ritten in het bos, in plaats van eerst 9 km moeten rijden om er te komen
(heb het twee weken geleden gedaan en was 4 uur onderweg haha)