Bokkers Friesland !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:25

Smee__ schreef:
Gaan er ook bokkers naar sneekweek? :D

Jazekers! Woon op 2minuutjes lopen van het centrum dus elke dag er wel te vinden *\o/*

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:35

Smee__ schreef:
Leuk! Ik ga sowieso dit weekend en wil sowieso naar de hardzeildag. Voor de rest van de week moet ik nog een slaapplek fixen :')

Opening, dinsdag en woensdag zijn inderdaad wel de leukste dagen! :D

Nynkee94

Re: Bokkers Friesland !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:42

Wanneer begint ook alweer de sneekweek? :+

Ga er waarschijnlijk dit jaar ook (voor het eerst) heen haha

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:43

Vrijdag! :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:50

Ik moet werken want horeca is nu heerlijk druk haha

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:32

Runa schreef:
SophievdV schreef:
Oh ja dan weet ik welke dat Is :D Binnenbak mag, maar hoeft op zich niet perse. Ben lid van Oenkerk dus kan gauw binnen rijden.

Het enige wat ik echt niet wil Is 24/7 buiten...

Waar ik sta in Tytsjerk is geen binnenbak. Wel 's zomers en 's winters overdag buiten, eventueel ook 's nachts. Maar als je dat niet wil, kan je paard altijd 's nachts worden binnengezet. 's Winters staan de paarden allemaal in hun eigen paddock met hun maatje of alleen.

@Tennan
Leuk, wanneer? :D

@ Flicka
We kunnen wel eens een buitenritje maken als je dat leuk lijkt :)

Ja gezellig! :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:12

Dit jaar geen Sneekweek voor mij :) vorig jaar wel! de bokkers die wel gaan veel plezier :D

Haha als ik dit zo lees ben ik heel blij dat ik toch geen diermanagement ga doen :P

Rebecca milieukunde houd in dat ik er eigenlijk deels voor ga zorgen dat onze volgende generatie nog een beetje normaal op de aarde kan leven. Dus werk zoals bedrijven omzetten naar duurzaam ondernemen zorgen dat populaties en de natuur in evenwicht blijven kijken naar mensen waarde, dierwaardigheid en milieuvriendelijkheid :) heel breed eigenlijk :)

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:13

De verzorgpaarden van een vriendin en mij staan in Hijum, als er mensen zijn die met ons samen een buitenrit willen maken dan DM je maar! (Moeten wij eerst wel toestemming vragen aan de eigenaar natuurlijk, niet om het buitenrijden, dar doen we vaak genoeg, maar om een persoon en paard erbij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:50

Klinkt goed Hilde +:)+ , helaas is het echt nodig :x . Zorg er maar voor dat mijn eventuele kinderen en kleinkinderen nog van oa Afrika en het oerwoud genieten kunnen .

Ik ben geen feestbeest haha , net de Friese ballonfeesten gehad (5 dagen vrijwilligerswerk voor het derde jaar op rij) en eigenlijk al teveel gedronken :)) . Ik drink nooit dus 2 dagen even wat bier hakt erin hoe weinig het ook is _O-

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 09:20

Boomeltje: nee Diermanagement is geen aanrader idd...ben over een maand klaar, maar wat heeft die school me dwars gezeten :\ en nu heb ik dadelijk een diploma, waar ik 5 jaar over heb gedaan en waar ik niets mee kan, dus ik zou lekker milieukunde gaan studeren :D

Als er nog mensen zijn die dichtbij Drachtstercompagnie een paard hebben staan: ik ga graag mee op buitenrit :D altijd leuk!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 09:44

Ik meld me ook!.
Woon in oldeberkoop.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 09:46

Ballard_L schreef:
Boomeltje: nee Diermanagement is geen aanrader idd...ben over een maand klaar, maar wat heeft die school me dwars gezeten :\ en nu heb ik dadelijk een diploma, waar ik 5 jaar over heb gedaan en waar ik niets mee kan, dus ik zou lekker milieukunde gaan studeren :D

Als er nog mensen zijn die dichtbij Drachtstercompagnie een paard hebben staan: ik ga graag mee op buitenrit :D altijd leuk!

Je had je paard gewoon bij de mijne moeten zetten :+

Vronie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:17

tennan schreef:
Is er hier iemand die binnenkort zin heeft een buitenrit te maken in de buurt van Drachten/Boornbergum?

Lijkt me gezellig :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:41

Haha bedankt voor alle eerlijke antwoorden over de opleiding diermanagement. Ze schetsen bij de opendag namelijk een droom opleiding :P

Ik ben vorige week nog een paar dagen in Drachten geweest was heerlijk :)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:43

Hier ook een importfries! :D

Ik woon in Kollum, heb ook in Leeuwarden Diermanagement gestudeerd en was inderdaad niet een groot succes. Dit jaar afgestudeerd en een baan vinden ho maar :') Nu ga ik een jaar jobhoppen om geld bijeen te krijgen voor de master in Wageningen. Hopelijk maakt dat DM toch nog wat waard :P

Geen eigen paarden of verzorgpaarden helaas, wel opzoek!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:47

Haha Nientsje! Als ik hem afbetaald heb, zou het kunnen :P Nu mag/kan ik hem nog niet verplaatsen :P

Bommeltje: ja dat doen ze idd...toen ben ik er ook ingestonken :P ze laten meestal ook van die mooie cijfers zien van hoeveel mensen een baan krijgen, maar ik weet uit de praktijk dat het praktisch 0% is...Ik studeer volgende maand af, maar ben al een half jaar aan het solliciteren en heb nog geen baan ;) maaaar een voordeel van dit verhaal is: ik ben zo wel naar Friesland gekomen en nu ga ik niet meer weg :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:18

Oehh dat klinkt als mogelijkheden!! Zou wel tof zijn, kunnen we lekker vaak samen het bos in. Ohh yeah

Ik heb dan paraveterinair gedaan in Leeuwarden. Ook heeeel weinig banenkans. Maar toch aangenomen op een praktijk waar ik stage liep, direct de dag van mijn examen en dat ik geslaagd was. Heb nu mijn 3e contract en deze voor een jaar :)

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:55

Wow wat ben ik blij dat ik geen diermanagement heb gedaan!

Stond 8 jaar geleden op het punt me in te schrijven maar ben op het laatste moment toch naar de marine gegaan.

Uiteindelijk ben ik dus toch nog in Friesland beland. :P

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:09

Nog een echte Fries meldt zich! :D

Ben 23 jaar en m'n (lease) paard staat in Heeg.

Dit is het eerste jaar dat ik niet hoef te werken in de horeca met de Sneekweek, ben er het weekend en woensdags te vinden! Andere dagen gewoon aan het werk :)

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:29

Smee__ schreef:
Gaan er ook bokkers naar sneekweek? :D

Uiteraard, elke avond!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:23

Nientsje schreef:
Oehh dat klinkt als mogelijkheden!! Zou wel tof zijn, kunnen we lekker vaak samen het bos in. Ohh yeah

Jaaa zeker! Alleen nog even afbetalen :P Als we dan verhuist zijn en nog steeds dichtbij Beetsterzwaag wonen, ga ik er serieus over nadenken hoor! Heerlijke lange ritten in het bos, in plaats van eerst 9 km moeten rijden om er te komen :P (heb het twee weken geleden gedaan en was 4 uur onderweg haha)

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:56

Ballard_L schreef:
Nientsje schreef:

Jaaa zeker! Alleen nog even afbetalen :P Als we dan verhuist zijn en nog steeds dichtbij Beetsterzwaag wonen, ga ik er serieus over nadenken hoor! Heerlijke lange ritten in het bos, in plaats van eerst 9 km moeten rijden om er te komen :P (heb het twee weken geleden gedaan en was 4 uur onderweg haha)

Je bent van harte welkom hihi

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:58

Sneekweek is leuk! heel misschien dat ik nog wel een avondje ga. SKS feestje nog nooit geweest. Hoor wel meer erover dat het een succes is.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:05

Waar sta jij dan, Nientsje? Of heb je paarden aan huis?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:15

Ik zou graag ergens eens mee gaan op buitenrit, helaas geen buitenrij-paard tot mijn beschikking, maar alsiemamd 1 extra heeft dan bied ik mij aan :Y)