Je kan zo'n groepschat ook op stil zetten. Dan krijg je geen meldingen en kan je gewoon lezen en meepraten wanneer jij er zin in hebt Het moet niet hoor, maar zou gezellig zijn!
Het is wel een érg actieve app dus ik heb hem ook op stil gezet Wel heel gezellig!
ElineS
Geplaatst: 17-06-16 14:38
Sorry jongens
Zo lief! Maar had geen mogelijkheid meer om te komen als mijn vader me niet wil brengen naar het station, grr, want kan zelf niet fietsen en taxi zou me dan 15/20 kosten en dat werd me een beetje te gek
Maar het gebaar alleen al vond ik heel erg lief. Hopelijk was de taart lekker ..
Volgende keer kan me niet schelen wat ik heb en hoe moe, dan kom ik langs
F_Orumster
Geplaatst: 17-06-16 18:48
Ik lees al van het begin mee, en ik hou het eens in de gaten. Momenteel erg drukke tijd dus liet deze date voorbij gaan
Leuk dat jullie t gezellig hebben gehad!
Set_Elkol
Geplaatst: 17-06-16 18:56
Oke voor fleurtjeh floor een van de minst erge. ik zal geen andere mensen op internet zetten
is goed, voeg me maar toe... mn nummer heb je al ik zet m alleen wel op stil, dus eventuele reacties komen later... en als een reactie gewenst is moet je ff prive appen
Tigress
Geplaatst: 18-06-16 23:49
Banjer schreef:
is goed, voeg me maar toe... mn nummer heb je al ik zet m alleen wel op stil, dus eventuele reacties komen later... en als een reactie gewenst is moet je ff prive appen
Zo'n beetje iedereen heeft de app op stil volgens mij
Banjer
Lid Nieuwsredactie
haha okay Ik wil jullie trouwens wel uitnodigen om een keer een Zumba les te komen volgen... elke woensdag avond geef ik les... laat maar weten wanneer jullie willen komen... op ongeveer 40 minuten trein vanaf de stad en naar de sporthal is het een minuutje of 10 lopen... vervoer kan geregeld worden