Helaas heeft Gast3289 zich afgemeld. Ik zal Arizona een berichtje sturen of ze nog fotografen weet
Ylvy
Geplaatst: 29-06-16 15:20
Ik zie dit toevallig voorbij komen, ik woon letterlijk 1 straat van Ahoy af. Ik heb die nacht wel geen slaap maar ik zou wel graag als fotograaf meewillen?
Ik zie dit toevallig voorbij komen, ik woon letterlijk 1 straat van Ahoy af. Ik heb die nacht wel geen slaap maar ik zou wel graag als fotograaf meewillen?
We hebben al iemand sorry!
Super Arizona!!!!
arizonagreen
Geplaatst: 30-06-16 09:35
Het lijkt er voor nu op dat t zondag heel de dag regent... Gaat t dan ook gewoon door of verplaatsen we t? Aangezien er niet veel overdekte plekken zijn...
Balen van het weer! Ik stel voor dat we het nog even aankijken en dat ik vrijdag nacht of zaterdag ochtend (ik land midden in de nacht) laat weten of het doorgaat? De planning wordt een half uur opgeschoven, is dat okey? Dus beginnen om 1 uur ipv half 1
Ik zou t niet erg vinden als t verplaatst word aangezien t toch erg wisselvallig blijft volgens mijn weerapps, met ook flink wat wind... Maar weet niet hoe de rest erover denkt? T is namelijk wel een erg open terrein met weinig beschutting tegen de wind, denk ook niet dat we erg vrolijk worden in een rokje of short...
Ik heb eigenlijk wel liever morgen omdat ik straks een half jaar weg ga. En als het heel.eeg regent kunnen we dan kunnen we toch ergens overdakt zoeken?
Ik zou het liefste ook morgen, maar het is heel zonde als we straks niks kunnen ivm regen of als er een camera stuk gaat door de regen ofzo... Ik wacht nog even rachelle's mening af.
Mijn fotograaf ziet t morgen btw ook niet echt zitten...
arizonagreen
Geplaatst: 02-07-16 18:09
Dit is wat ik voor nu kan zien tot morgen... Ik zeg dan om heel eerlijk te zijn liever af mocht t toch doorgaan morgen, aangezien ik dan alsnog kan gaan werken en al een klant heb die langs wil komen morgen en dat ik wat kan verdienen, dan dat k morgen in de regen sta of de shoot alsnog niet doorgaat en ik niks heb aan mn dag... Sorry
Rachelle_DL
Geplaatst: 02-07-16 18:12
Het maakt mij opzich niets uit, maar 't zou natuurlijk wel leuk zijn als het doorgaat. Als het 5min een beetje miezer is; waarom niet? Maar als het echt flink gaat regenen smiddags denk ik niet dat de modellen daar zo blij van worden
Windkracht 3/4... Ik wil jullie niet tegenhouden zelf wel te gaan oid, maar hiermee is t lastige poseren als er steeds haar voor je hoofd vliegt en t ja erg fris zonder jas... (t was vandaag in rotterdam zelfs op zuid tussen de huizen enzo al koud)