Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Ik kan er in principe gewoon bij zijn als fotograaf, maar ik moet dus wel om 13:00 weg. Nu is de vraag aan jullie of dat het dan nog de moeite waard is om te komen?Ik ben degene die BoschA op zou halen bij station Geldermalsen, maar laten we voor de zekerheid even een plan B regelen voor haar mocht ik haar niet op kunnen halen?
Ghostattack schreef:Mooi, dan kom ik morgen gewoon voor de honden en ga ik rond 13:00 weer richting huis![]()
BoschA, als jij laat weten hoe laat je op station Geldermalsen bent dan zorg ik dat ik er ook op tijd ben
BoschA schreef:Ghostattack schreef:Mooi, dan kom ik morgen gewoon voor de honden en ga ik rond 13:00 weer richting huis![]()
BoschA, als jij laat weten hoe laat je op station Geldermalsen bent dan zorg ik dat ik er ook op tijd ben
Oké dus ik rij dus nog steeds met jou mee Ghosattack. Ik zal even kijken hoe laat ik daar ben en wat de handigste treinverbinding is. Ik laat het zsm weten!
BoschA schreef:Ik kan zorgen dat ik er om 11:06 of 11:21 op station Geldermalsen ben.
Ik denk dat 11:21 dan wel een goede tijd is toch? Ik denk dat het vanaf daar ongeveer een kwartiertje rijden is? Maar aangezien ik het gebied niet ken..