[H] Hondenmeeting - Rozendaalsche Veld - 17 April

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurahh

Re: [H] Hondenmeeting - Rozendaalsche Veld - 17 April

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:54

Ik kom vanuit Azewijn (duitse grens bij 'S-heerenberg/Doetinchem) met de auto, kan ook mensen meenemen ;)

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 20:01

Toevallig iemand die uit (west) brabant moet komen? :o

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 10:31

nope, maar ik kan wel mensen oppikken vanaf t station

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 22:13

EmptyWords schreef:
nope, maar ik kan wel mensen oppikken vanaf t station

Zelfde geldt voor mij! Station arnhem centraal/arnhem Zuid ligt op de route :o

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 18:49

_Chip schreef:
Ik ga even kijken of ik de auto tot mijn beschikking heb en dan laat ik het weten!

Al enig idee of je de auto tot beschikking hebt? Dan zou ik het schema even opnieuw kunnen maken haha.

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-16 15:55

Zoo, wat het is het warm zeg! Hoop stiekem dat het volgende week zondag wat minder warm is maar wel een lekker zonnetje. Teun loopt nu al vrij snel met zijn tong uit de mond haha. Vanmiddag zelf wat foto's gemaakt, een ding is zeker ik neem een vracht doekjes mee voor zondag. Teun kan lekker kwijlen :'). En ik hoop maar dat Teun een beetje gaat luisteren :=. Want de laatste tijd heeft hij sch**t aan alles en iedereen :#.

Even voor de fotografen. Zijn er nog dingen die de modellen mee moeten nemen voor het aandacht trekken van de hond? En wat hadden jullie in gedachten, qua maken van foto's. Misschien dat ik een beetje kan oefenen met Teun.

En bijna vergeten, hij kan ook lekkere gekke bekken trekken :+.
Afbeelding
Maar hij kan ook heel lief doen hoor haha!
Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 16:56

Afbeelding
Vorige week n korte shoot gehad met de hondjes

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 18:28

aaah, wat een lekker vrolijk koppie zeg!

Rachel (schoonzus) neemt zelf wat speeltjes mee. Lily is pas een halfjaar dus we moeten het voor haar een beetje leuk houden haha. Wat ik voornamelijk verwacht (wordt de eerste keer dat ik beter afgerichte honden ga fotograferen, mijn honden luisteren nergens naar :') ) is dat ze voor een paar foto's braaf kunnen zitten en liggen, stil blijven staan, misschien een pootje geven (kan Lily sinds kort! :D ) en misschien indd met leuke attributen ofzo.

En daarna ook vooral even lekker los, energie eruit. Ik vroeg me trouwens nog af, de middag groep, zijn dit speelse en jonge honden of vooral oudere? En vriendelijke honden? Lily vindt alle honden super leuk namelijk en wil alleen maar spelen, alleen honden vinden haar niet altijd leuk haha. Dan weten we of ze dit mag proberen

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 19:12

@Jessie, dat koppie op die tweede foto is zo lief! <3

Om aandacht te trekken kan je denken aan een bal, brokjes in een rammelende/krakende verpakking, een piepend speeltje. Het is maar net waar je hond op reageert!

Bij voorkeur lopen de honden los bij het maken van de portretfoto's. Als dit niet mogelijk is, dan het liefst een zo dun mogelijke riem. Dat is het beste weg te photoshoppen :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 19:46

Hier kunnen ze beide los. Mechelaar heeft n afstandsbediening, die kan ik op afstand zit af en staan, meestal dan. Jack vind blijven onzin, poseren kan ie wel heel goed, je moet alleen snel genoeg zijn met klikken.

Mijn beidr honden zijn sociaal, maar wel heel duidelijk als ze een hond te opdringerig vinden.

Afbeelding

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:26

Ik sta nu ingepland in de ochtendgroep en heb helaas geen auto tot mijn beschikking. Is er iemand die langs Ede/Bennekom komt?

Anders zou ik met de trein naar station Arnhem kunnen komen. Is er dan iemand die mij daar zou willen oppikken s'ochtends vroeg, maar ook weer iemand die mij zodra we klaar zijn zou kunnen afzetten bij het station?

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-16 21:50

Ik ga deze week nog maar eens hard oefenen met Teun. Naar mij luistert hij alleen als hij er zin in heeft haha! Maar ik neem mijn vader mee en daar luistert hij goed naar, dus dat moet zeker wel goed komen. Teun kan zitten, liggen en poot zeker.

Jammer, dat Lily niet in de ochtend groep zit, ik denk dat Teun haar erg leuk had gevonden!

Teun is lief naar andere honden, maar als pup is hij een keer gebeten door een los gebroken hond. Dus hij zal nooit echt iets doen, maar hij kan wel een beetje bang zijn.

Ik ga even wat piep speeltjes halen haha!

@Laurahh Ja lief he! Haha, Teun reageert erg op namen. Dit hebben wij hem aan geleerd, zijn vriendje kwam er aan dus toen zeiden we; is dat Tiko? En toen reageerde hij erg lief haha!

Edit; Shauni heeft afgemeld.. Helaas. Dus we moeten op zoek baar nog een fotograaf! Liefst meerdere voor de reserve lijst.. dus een fotograaf te kort!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:29

Charlie kan prima los en eigenlijk met alle honden wel overweg. Hij is pas 8 maanden dus nog wel jong en vooral lomp met zijn nu al ruim 35 kilo haha.
Hij kan zit, af, pootje, blijf en zo lang ik een balletje in mijn hand heb gaat die echt nergens heen haha. Ik zal voor de zekerheid een dunne show lijn meenemen.
Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:43

ik zal wel een lijntje meenemen, maar meer al zekerheid, als het niet klikt met andere honden ofzo

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:28

Haha, een Jack Russel die blijven onzin vindt klinkt heel bekend, die van mij denkt daar precies hetzelfde over :')

Maar fijn dat ze allemaal lief en sociaal zijn, inderdaad jammer voor Lily dat Teun 's ochtends is!

Ik kan je wel ophalen op Arnhem centraal, maar ik kan je helaas niet terug brengen denk ik... Of je moet de tweede ronde ook blijven wachten?

En ik zal even de fotografen vriendinnetjes vragen of ze zin en tijd hebben!

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 20:49

Graag! Ik had er ook al 2 gevraagd maar die konden beide niet. Zal zelf ook nog eens wat meer rond gaan vragen!

Als het echt niet anders kan, neem ik mijn eigen camera wel mee. Maar wil het liefst gewoon met Teun bezig zijn haha.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:12

Ze moet er nog even overna denken ivm tentamens. Maar ze wil wel! Maar mocht er nog iemand anders een fotograaf kennen haha

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 09:15

Ik zou het ook geen probleem vinden om alleen te fotograferen, dus niet in een tweetal :)
Dat vind ik zelfs fijn :D

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:10

Ik wil wel graag mee om foto's te maken :j

Heb geen eigen site (al zijn er wel plannen).

2 recente foto's :)

Afbeelding

Afbeelding

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 14:38

Soez schreef:
Ik wil wel graag mee om foto's te maken :j

Heb geen eigen site (al zijn er wel plannen).

2 recente foto's :)

[ [url=m/Rcjw7B.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QU8bsG.jpg]Afbeelding[/url] ]

O, wat super fijn! Met het schema aanpassen wacht ik nog even, maar dan kom je op de plaats van Shauni.

De weersverwachting voor zondag is nog niet al te best, maar ik denk (hoop) dat het gewoon beter gaat worden!

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:56

Ik hoop dat het net zulk lekker weer is als vandaag <3

Kunnen trouwens de mensen die opgehaald wilden worden op Arnhem centraal/Arnhem zuid mij een PB sturen? Anders ga ik het vergeten vrees ik :+

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 18:13

Ik heb nu het nummer van xMaxxiee en van Bo_San mogen ontvangen.

Ik vind zelf de groepsapp ook een fijne manier van communiceren ook omdat ik wat meer op whatsapp kijk dan dat ik op bokt doe. Ik heb iedereen mijn nummer al gestuurd, zouden jullie mij een berichtje willen sturen als jullie in de groepsapp willen? Het liefst iedereen er in natuurlijk, maar het is natuurlijk niet verplicht!

Edit; nu ook van Sharon_amor het nummer mogen ontvangen. Ik maak in elk geval vast een groepsapp dan kan ik de nummers die ik later (misschien) nog ontvang er bij doen.

En ook die van Soez ontvangen!

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 18:58

Schema even aangepast, _Chip zou je uiterlijk morgen door willen geven of je mee gaat of niet? Heb pap gevraagd of je mee kon rijden, alleen dan zouden er 2 honden in de kattenbak moeten, dat vond hij helaas niet zo'n goed idee.. Sorry!

(In verband met vragen of IngeN86 nog zou kunnen als het niet lukt).

Afbeelding

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 23:27

xjessiesl schreef:
S alleen dan zouden er 2 honden in de kattenbak moeten, dat vond hij helaas niet zo'n goed

Whahaha, ik werd eerder gek aangekeken als ik aangaf een hond in de kattenbak te doen en nu zie ik het hier staan :')

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 07:27

Soez schreef:
Whahaha, ik werd eerder gek aangekeken als ik aangaf een hond in de kattenbak te doen en nu zie ik het hier staan :')

Mocht het klikken is dat niet zo erg, alleen mocht het niet klikken dan zit je wel met een probleem haha. Dus ik durf het niet te zeggen omdat we daar pas er achter komen of het nou klikt of niet (tussen de honden) haha. En paps zal niet zo blij zijn als er een hond op de achterbank moet haha -O-.