Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S_imonee schreef:mignonne2403 schreef:Wat een leuk topic dit
Ik lees even mee, mijn haflinger Dutchie is redelijk braaf als ik met iemand samen ben, alleen vind hij nog wat spannend
Ik zou wel kunnen woensdag. Zal morgen ff checken of ik zeker weten niet hoef te werken en of ik de auto mee mag.
mignonne2403 schreef:He had het nog helemaal niet gezien joh![]()
Gaat goed met Ductchie! Ook alles goed met jou hafje? Zie haar geloof ik altijd staan op weg naar Havelte toch?
Aanstaande woensdag gaat helaas niet, maar ik kijk wel wanneer iemand wel kan
Gaat er zondag nog iemand naar het bos?
Esaqar schreef:Ik lees hier ook even mee!ben 3 april voor het eerst naar Havelte geweest met mijn merrie tijdens een fotomeeting en het is daar echt prachtig! Tevens is de Genieput ook gaaaaf, liep ze zo in dus wanneer het weer wat warmer wordt wil ik wel weer een keer heen! Lekker zwemmen!
mignonne2403 schreef:Is er trouwens nog een andere plek waar jullie langskomen waar de trailer kan komen? Hunebedden wordt lastig met die mini parkeerplaats.. komen jullie langs de vlindertuin?
kionasuppie schreef:Ik weet helaas geen plek voor je, maar als je ooit wilt oefenen en je kan je paard naar Vledder krijgen, is vrij in de buurt, dan bied ik mijne aan om achter te parkeren. die van mij zal nooit van haar leven gek doen behalve bij koeien in de buurt, dus geen last van in het bos