Heb maandag wel school, en wil geen wandelend schilderij zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiakefie schreef:Ik vond het echt leuk! Ook omdat we elkaar nog niet kenden, maar was meteen gezellig en een goede sfeer
Ik dacht dat je blauwe plekken kreeg van paintballen, geen bulten![]()
Heb een echt behoorlijke bult bij mn heup, die is ook rood en voelt warm aan.. Net alsof ik van de fiets ben gevallen ofzoEn verder wat kleine bultjes. Denk dat ik echt licht in mn hoofd werd doordat ik een paar keer zo hard geraakt werd, mietje ben ik dus blijkbaar
saskiakefie schreef:Haha wij waren als eerste en de rest was er nog niet en toen gingen we ons aanmelden. En die medewerker vroeg: 'Jullie zijn met 8 personen he?' Wij: 'ja dat klopt' Hij vervolgens: 'Oke jullie zijn nog niet compleet he of wel? ' En toen Wybo: 'Haha nee zie jij ze?' -kijkend om zich heen- ' Ik heb ze niet ergens verstopt' En toen haalde hij een papiertje ofzo uit zn zakken.
Nouja op het moment zijn zulke dingen altijd leuker dan na te vertellen maar misschien zie je het wel voor je
saskiakefie schreef:Ja of was het dat je wees of je ze in je zakken had ofzo? Weet niet precies meer. Ja die vraag was niet slim maar hoe jij erop in ging was geniaal.