ik heb een eerste schema gemaakt hahaha. als mensen liever laten beginnen is t ook goed maar vond 11 uur een mooie tijd, ook omdat we met nogal wat willen carpoolen etc heb 20 min per model gerekent, en 45 min van te voren voor rustig kunnen aankleden/makeuppen etc en fotograven effe kunnen scouten en inspi op kunnen doen op de locatie
volgens mij staat die dan ookal fout in de aanmeldings lijst gehehe ik ben zo slecht met namen
maar als mensen nog tips of opmerkingen hebben dan neem ik die graag mee en natuurlijk als we klaar zijn en mensen willen nog groupshots is dat ook mogelijk haha.
Geen idee hahah viel me nu pas op Ach je kan het op zoveel verschillende manieren schrijven ook
Gehehe true
maar heb er zin in duurt nog ff maar goed willen mensen een groeps app of niet? let me know en pb dan ff je nummer (behalve geeske,juudith en simone hehe)
Ok, ik doe de hippieversie van Poison ivy. Ze is wat schaars gekleed, vandaar nudepiccies
De comic versie van supergirl ook. No worries. Je bent niet alleen
Twilight
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-16 22:01
minikatje schreef:
Leuk! Vind haar daar echt een type voor
Ja, she loves peggy en het staat der echt heel leuk ze hoopt dan een nieuwe jurk klaar te hebben, anders de orginele peggy one hahaha.
Sicayes
Geplaatst: 17-03-16 11:08
Ziet er goed uit ik vind 11 uur ook prima hoor. Ik hijs me waarschijnlijk thuis al in korset, heb alleen op locatie hulp nodig met het opdoen van m'n helm want dat kan ik niet alleen en m'n hoorns zijn te hoog voor in de auto (en ik word een beetje topzwaar) Zal even PBen met m'n nummer. Groepsapp vind ik altijd wel handig.
Van het weekend weer even kloten met de makeup. Ook nu Comic Con er aan komt weer even oefenen
We moeten idd dichter aan de datum ff kijken hoe en wat qua carpool haha.
Bagheera_206
Geplaatst: 17-03-16 11:27
Prima schema, wat mij betreft is 30 tot 45 minuten per model ook goed. Misschien een beetje zonde als we allemaal ver moeten reizen/carpoolen en we dan maar 20 minuten hebben?