Je hebt echt veel engeltjes gehad
Heb nu geen contact met paarden

Is nog niet zo verstandig maar sta echt te trappelen om weer ermee bezig te zijn. Ze zeggen dat het nog 4 maanden kan duren maar ben er beetje klaar mee haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Ik vind het hier nu al gezellig. Is het een idee om even een lijstje te maken met wie wie is? Ik raak het overzicht een beetje kwijt.
Dus:
Tink89, 26 jaar, Rijen, koffiedrinken ofzo, niet stappen.
Fading, [***] - 22 jaar, Tilburg west, vind alles prima (alleen ff niet stappen vanwege rug)
Vul aan, vul aan
Tink89 schreef:Ik vind het hier nu al gezellig. Is het een idee om even een lijstje te maken met wie wie is? Ik raak het overzicht een beetje kwijt.
Dus:
Fading, Femke - 22 jaar, Tilburg west, vind alles prima (alleen ff niet stappen vanwege rug)
JesuisRooos, 22 jaar, Tilburg (wijk theresia?), eigenlijk in voor vanalles haha.
Vul aan, vul aan
jesuisRooos schreef:Tink89 schreef:Ik vind het hier nu al gezellig. Is het een idee om even een lijstje te maken met wie wie is? Ik raak het overzicht een beetje kwijt.
Dus:
Fading, Femke - 22 jaar, Tilburg west, vind alles prima (alleen ff niet stappen vanwege rug)
JesuisRooos, 22 jaar, Tilburg (wijk theresia?), eigenlijk in voor vanalles haha.
Venividivici Lisa-jo, 20 jaar. Goirle (hellen) in voor alles!:)
Vul aan, vul aan
venivedivici schreef:Dus:
Spottedponie, Carly, 30 jaar, Berkel-Enschot, vind veel leuk!
Vul aan, vul aan
spottedponie schreef:venivedivici schreef:Dus:
Spottedponie, Carly, 30 jaar, Berkel-Enschot, vind veel leuk!
XxchrisssxX, Christel, 25 jaar, Hilvarenbeek, vind ook alles leuk!
Vul aan, vul aan