Sunrise19 schreef:@Tessa: JA
@Lisanne: JA

Is wel leuker geworden nu hé daar? Ben echt al jaren niet meer geweest.
Haha tof! Waar woon je in Breukelen? Ben er opgegroeid
_Tara_ schreef:Tessa, jij bent van die hele gave tattoo! Waarom wil je vriend dat je een kamer gaat zoeken? Lastig idd om iets te vinden in Utrecht

Mocht ik iets weten, zal ik 't doorgeven

Bindingsangst, samenwonen is te vroeg blablablablabla 
Jans schreef:Ik zouvoor sushi eerder naar Ming & Ming buiten gaan dan bij Azuma boven

Ik ben trouwens elke vrijdag vrij, dus overdag ben ik sowieso wel te porren voor wat leuks doen. Heb alleen wel een kleine vn 4 maand die mee moet

Ohhh ik vind Azuma juist heeeerlijk haha!
_Tara_ schreef:Ja ik werk bij de sociale verzekeringsbank. Weet niet of je dat kent? Met pgb's, persoonsgebonden budget. Is best veel in 't nieuws geweest ook. Durf soms bijna niet te zeggen waar ik werk

Haha, ja vooral negatief volgens mij 
Lian schreef:Hee hallo wat leuk dit!
Ik ben Lian, 21 jaar. Heb de afgelopen 4 jaar Planologie gestudeerd in Deventer, waar ik ook ruim drie jaar heb gewoond. Sinds september volg ik een premaster aan de UU (voor de master Urban Geography) en het reizen Deventer-Utrecht beviel me totaal niet, dus ik zit nu even bij paps en mams in Veenendaal. Hopelijk tijdelijk, maar helaas is een kamer vinden in Utrecht nogal een uitdaging.

Verder ben ik nogal een kletskous en houd ik van thee, lekker eten, films (geen enge!) en series, lezen, niks doen en slapen is ook wel een grote hobby.
Paardrijden doe ik als het me uitkomt op een manege waar ik inmiddels alweer ruim 13 jaar rondloop en ben blijven hangen. Heb in Deventer wel gezocht naar een bijrijdpaard oid maar niks kunnen vinden en een eigen paard kan ik als arm studentje niet financieren. Ben overigens een echte recreatieruiter, rijd het liefst een mooi rondje door het bos!

Welkom 
Ailill schreef:Tof!
Patrick hier, 27 en ik woon in het centrum van Culemborg. Sinds afgelopen zomer niet meer aan de studie en nu werkzaam als online marketeer/recruiter voor een landelijk logistiek uitzendbureau, enorm toffe job!
Naast mijn werk druk met sporten, ben langzaam de paarden weer aan het oppakken en begonnen met het schrijven van een boek. Naast werken is reizen mijn grootste passie, dit combineer(de) ik vaak met werk en paarden. . . op de een of andere manier blijft dit trekken, ben nu met een nieuw plan bezig, de eerste stappen zijn gezet

Hey een man!
Welkom!
Britt_Sisi schreef:Nou dan meld ik me hier ook maar, ik dacht jullie verhuizen allemaal wel mee naar het andere Utrecht topic haha!
Ik ben Britt, 23 jaar, woon in Overvecht, studeer SPH aan de HU en werk in de gehandicaptenzorg en op een kinderboerderij.
Ik ken al een aantal mensen uit dit topic zag ik!
He, tof! Ik studeer ook aan de HU! Waar zit jouw locatie? Welkom trouwens 
_Linn_ schreef:Even een snel ego postje van mij tussendoor, reageer later wel even uitgebreid zit nu op me telefoon.
Maar wij hebben nu net weer nét onze basketbalwedstrijd verloren

Vorige week ook met maar 1 puntje en nu met 2 puntjes

Super zuur....Maar ik heb wel lekker gespeeld!
Dat is poedersuiker
Wel tof dat je basketbalt! Vind ik altijd heel leuk om te doen, ookal bak ik er niks van