Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:45

Liiszle schreef:
[***] schreef:
Ik ga niet mee hoor naar een enge film _O- ik wacht wel buiten de Cinelounge :')
buiten Cinelounge zit ook een sushi :P verdelen we de boel gewoon. de die hards Horror kijken en de lekkerbekken Eten ;)

Ik zouvoor sushi eerder naar Ming & Ming buiten gaan dan bij Azuma boven :P O:)

Ik ben trouwens elke vrijdag vrij, dus overdag ben ik sowieso wel te porren voor wat leuks doen. Heb alleen wel een kleine vn 4 maand die mee moet :+

Abracadabra9

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:54

Oh ik ben gék op sushi :D (en op wijn :j)

Ik ben deze maand wo & do de hele dag vrij (als ik niet hoef te werken)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:57

Potverdorie jullie allemaal maar vrij steeds. Ik ben 1 keer in de 2 weken op donderdag vrij. Maar de komende 2 weken niet want ik had gewisseld.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:52

Wat doe je voor werk Emma? Iets op kantoor las ik? :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:56

Ja ik werk bij de sociale verzekeringsbank. Weet niet of je dat kent? Met pgb's, persoonsgebonden budget. Is best veel in 't nieuws geweest ook. Durf soms bijna niet te zeggen waar ik werk :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:11

Mag ik me hier ook melden :)

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:17

Hee hallo wat leuk dit!
Ik ben Lian, 21 jaar. Heb de afgelopen 4 jaar Planologie gestudeerd in Deventer, waar ik ook ruim drie jaar heb gewoond. Sinds september volg ik een premaster aan de UU (voor de master Urban Geography) en het reizen Deventer-Utrecht beviel me totaal niet, dus ik zit nu even bij paps en mams in Veenendaal. Hopelijk tijdelijk, maar helaas is een kamer vinden in Utrecht nogal een uitdaging. :+

Verder ben ik nogal een kletskous en houd ik van thee, lekker eten, films (geen enge!) en series, lezen, niks doen en slapen is ook wel een grote hobby. :')
Paardrijden doe ik als het me uitkomt op een manege waar ik inmiddels alweer ruim 13 jaar rondloop en ben blijven hangen. Heb in Deventer wel gezocht naar een bijrijdpaard oid maar niks kunnen vinden en een eigen paard kan ik als arm studentje niet financieren. Ben overigens een echte recreatieruiter, rijd het liefst een mooi rondje door het bos! :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:19

Tuurlijk Ailill :wave:

Ken het inderdaad Emma, daar is ook zoveel over te doen geweest de laatste tijd!

Welkom Lian! Interessante studie, wat wil je uiteindelijk gaan doen? Slapen is van velen een grote hobby denk ik O:)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:20

Nee Emma, ik ben niet meer aan het solliciteren op docentenbanen. Die zijn er eigenlijk ook maar heel weinig. Daarnaast zijn de meeste baantjes maar voor tijdelijk en bij AS watson heb ik een vast contract. Daar probeer ik nu ook door te groeien.

Ohhh jee Samantha, dat je die filmpjes nog niet verwijderd hebt. :D

Ik ben echt een watje, dus geen enge films voor mij.

Hey Jennifer! :D Lang niet gezien. Ga je de volgende keer gezellig mee eten?

Welkom Lian.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:21

Wat een gezelligheid :D Welkom Ailill en Lian!

Amber, ja pffff. En nog steeds is 't allemaal niet opgelost.

Felicity, dat had je wel al eens verteld inderdaad. Dat je je daar op ging richten. Waar zou je dan uiteindelijk willen eindigen? Wat is zeg maar dan de volgende stap na je 'eigen winkel'?

3 keer raden wat ik zo ga doen trouwens :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:23

Sushi eten? O:)

Ik heb straks een etentje met het bestuur van de gymnastiekvereniging maar barst nu al van de honger (sowieso altijd nadat ik 5 uur heb lesgegeven).

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:24

Jep! Bij Sumo met een vriendin :D

Waar gaan jullie eten?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:26

Tof!

Patrick hier, 27 en ik woon in het centrum van Culemborg. Sinds afgelopen zomer niet meer aan de studie en nu werkzaam als online marketeer/recruiter voor een landelijk logistiek uitzendbureau, enorm toffe job!

Naast mijn werk druk met sporten, ben langzaam de paarden weer aan het oppakken en begonnen met het schrijven van een boek. Naast werken is reizen mijn grootste passie, dit combineer(de) ik vaak met werk en paarden. . . op de een of andere manier blijft dit trekken, ben nu met een nieuw plan bezig, de eerste stappen zijn gezet :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:28

Nou dan meld ik me hier ook maar, ik dacht jullie verhuizen allemaal wel mee naar het andere Utrecht topic haha!
Ik ben Britt, 23 jaar, woon in Overvecht, studeer SPH aan de HU en werk in de gehandicaptenzorg en op een kinderboerderij.
Ik ken al een aantal mensen uit dit topic zag ik!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:30

Volgens mij moet ik al jullie namen gaan opschrijven ofzo want ik ben de meeste nu al weer kwijt :+

Wat een gave studie Lian! Wat wil je daar verder mee gaan doen?
Waar gaat je boek over Patrick? En altijd leuk nieuwe reisplannen :j Heb zelf ook nog een heel reislijstje (alleen geen geld :x )

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:31

Jeetje wat een drukte he! Ik houd overigens van enge films. En helaas nooit doordeweeks vrij, werk fulltime :\

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:32

Amburtjoz schreef:
Welkom Lian! Interessante studie, wat wil je uiteindelijk gaan doen? Slapen is van velen een grote hobby denk ik O:)

Eerlijk gezegd vind ik het best lastig om al precies aan te geven wat ik wil gaan doen. :+
Wil me iig richten op steden, vandaar ook de masterkeuze, maar verder vind ik eigenlijk teveel interessant/leuk. Hoop er dus in de komende twee jaar wat meer achter te komen. :) Beetje vaag verhaal zo, maar ik ben zelf dus nog zoekende.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:46

Oh lekker Emma! Ben lichtelijk jaloers, wij gaan bij Meneer Wong eten in Vleuterweide. Ben er nog nooit geweest dus ik zie het wel..

Leuke baan Patrick! En plan/maak jij al je reizen zelf? Wij zijn ons aan het oriënteren op India / Sri Lanka in augustus 2016 en willen niet meer zo'n vaste/georganiseerde rondreis maar juist iets meer zelf trekken.

Hoi Britt :+:

Prettig toch juist dat je een brede interesse hebt Lian? Ligt de wereld voor je open en kan je eigenlijk jezelf vrij laten. Wellicht dat je master uiteindelijk duidelijkheid zal geven of er 1 'richting' is die je het meest aantrekt inderdaad.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 17:56

Even een snel ego postje van mij tussendoor, reageer later wel even uitgebreid zit nu op me telefoon.

Maar wij hebben nu net weer nét onze basketbalwedstrijd verloren :( Vorige week ook met maar 1 puntje en nu met 2 puntjes :( Super zuur....Maar ik heb wel lekker gespeeld!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:01

Pfff balen Lin! Zeker als het om zo weinig punten verschil gaat dan waren jullie zo dichtbij de winst :(:)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:05

Haha wat leuk dat het zo druk is! Ik denk dat het voor mij beter is om gewoon sushi te gaan eten, ik kan dit nooit bijhouden. :+ Ik ben wel heel veel vrij van school, maar heb daarnaast nog m'n eigen bedrijf en das druk zat. In het weekend moet wel een keer lukken! :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:09

Sunrise19 schreef:
@Tessa: JA *D

@Lisanne: JA :P Is wel leuker geworden nu hé daar? Ben echt al jaren niet meer geweest.

Haha tof! Waar woon je in Breukelen? Ben er opgegroeid <3

_Tara_ schreef:
Tessa, jij bent van die hele gave tattoo! Waarom wil je vriend dat je een kamer gaat zoeken? Lastig idd om iets te vinden in Utrecht -O- Mocht ik iets weten, zal ik 't doorgeven :)

Bindingsangst, samenwonen is te vroeg blablablablabla :+

Jans schreef:
Ik zouvoor sushi eerder naar Ming & Ming buiten gaan dan bij Azuma boven :P O:)

Ik ben trouwens elke vrijdag vrij, dus overdag ben ik sowieso wel te porren voor wat leuks doen. Heb alleen wel een kleine vn 4 maand die mee moet :+

Ohhh ik vind Azuma juist heeeerlijk haha!

_Tara_ schreef:
Ja ik werk bij de sociale verzekeringsbank. Weet niet of je dat kent? Met pgb's, persoonsgebonden budget. Is best veel in 't nieuws geweest ook. Durf soms bijna niet te zeggen waar ik werk :')

Haha, ja vooral negatief volgens mij :')

Lian schreef:
Hee hallo wat leuk dit!
Ik ben Lian, 21 jaar. Heb de afgelopen 4 jaar Planologie gestudeerd in Deventer, waar ik ook ruim drie jaar heb gewoond. Sinds september volg ik een premaster aan de UU (voor de master Urban Geography) en het reizen Deventer-Utrecht beviel me totaal niet, dus ik zit nu even bij paps en mams in Veenendaal. Hopelijk tijdelijk, maar helaas is een kamer vinden in Utrecht nogal een uitdaging. :+

Verder ben ik nogal een kletskous en houd ik van thee, lekker eten, films (geen enge!) en series, lezen, niks doen en slapen is ook wel een grote hobby. :')
Paardrijden doe ik als het me uitkomt op een manege waar ik inmiddels alweer ruim 13 jaar rondloop en ben blijven hangen. Heb in Deventer wel gezocht naar een bijrijdpaard oid maar niks kunnen vinden en een eigen paard kan ik als arm studentje niet financieren. Ben overigens een echte recreatieruiter, rijd het liefst een mooi rondje door het bos! :)

Welkom :D

Ailill schreef:
Tof!

Patrick hier, 27 en ik woon in het centrum van Culemborg. Sinds afgelopen zomer niet meer aan de studie en nu werkzaam als online marketeer/recruiter voor een landelijk logistiek uitzendbureau, enorm toffe job!

Naast mijn werk druk met sporten, ben langzaam de paarden weer aan het oppakken en begonnen met het schrijven van een boek. Naast werken is reizen mijn grootste passie, dit combineer(de) ik vaak met werk en paarden. . . op de een of andere manier blijft dit trekken, ben nu met een nieuw plan bezig, de eerste stappen zijn gezet :)

Hey een man! :D Welkom!

Britt_Sisi schreef:
Nou dan meld ik me hier ook maar, ik dacht jullie verhuizen allemaal wel mee naar het andere Utrecht topic haha!
Ik ben Britt, 23 jaar, woon in Overvecht, studeer SPH aan de HU en werk in de gehandicaptenzorg en op een kinderboerderij.
Ik ken al een aantal mensen uit dit topic zag ik!

He, tof! Ik studeer ook aan de HU! Waar zit jouw locatie? Welkom trouwens :D

_Linn_ schreef:
Even een snel ego postje van mij tussendoor, reageer later wel even uitgebreid zit nu op me telefoon.

Maar wij hebben nu net weer nét onze basketbalwedstrijd verloren :( Vorige week ook met maar 1 puntje en nu met 2 puntjes :( Super zuur....Maar ik heb wel lekker gespeeld!

Dat is poedersuiker :(:) Wel tof dat je basketbalt! Vind ik altijd heel leuk om te doen, ookal bak ik er niks van :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 18:15

Haha ik ben ook nog niet zo goed hoor. Basketbal pas een klein jaar en pas sinds dit seizoen wedstrijden...Dit was dus pas mijn 4e wedstrijd.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:44

Veel plezier en eet smakelijk, Emma!

Ik wil wel districtsmanager worden. Daarna zien we wel weer. :)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:28

Jeetje wat gaat dit hard! leuk :D

Welkom alle nieuwe mensen, leuk dat we met zo veel zijn al!
Is het anders een idee om een lijstje met maken met Namen en woonplaatsen? zodat we wat makkelijker kunnen terug vinden en/of met mensen in de buurt kunnen afspreken?