Meiden en heer ik vond het echt supergezellig! Ik heb foto's gemaakt maar vind iedereen het goed als ik ze hier online zet of moet ik ze even via pb sturen?
Ik reed op Indian ja Ik merkte tijdens de rit dat hij kreupel was dus toen mocht ik na de pauze op Willem zijn haflinger Billy Was eerst nog wel een uitdaging maar daarna was die super rustig. Willem heeft toen Indian naar huis gestapt
Ik zat toen op Spot. Wie zat daar op? Die is echt lief hé
Ohja, ik kom ff binnenvallen Ging toen met de rit mee die Bellatrix organiseerde
Sperziemone
Geplaatst: 12-08-15 20:06
Ik zat op Spot! erg lief dier! In het begin erg wennen aan het hoge opgooien in de galop (ik kletterde alle kanten op), maar later had ik dat wel door! Na de pauze met Warboel geruild gewoon omdat 't kan. Die zat op Bonk.
Was supergezellig blij dat ik ben meegegaan! Heel benieuwd naar de foto's! Ben net thuis dn ga nu ff eten, zal daarna de paar foto's die ik heb plaatsen
Ik heb ook echt ontzettend genoten! Bedankt allemaal! Helaas heb ik een klein probleempje met het cd'tje met de foto's. Mijn laptop wil de schijf helaas nog niet accepteren.. Ik heb wat andere cd's geprobeerd (ook gebrande), maar die doen het wel gewoon. Ik klungel nog eventjes verder, misschien ligt het aan het feit dat er foto's op staan. Ik hoop ze zo snel mogelijk door te kunnen sturen