3 dagen de mijne staat alweer een week stil Ben benieuwd of dat deze keer weer wat wordt. ze vind het vreselijk om alleen op pad te moeten. dus het eerste stuk loop ik er altijd naast omdat ze anders zo rechtsomkeert gaat en doodleuk terug naar stal loopt/rent zonder dat er wat aan te doen is dom beest.
Blixem
Geplaatst: 17-07-15 16:24
er is een topic met gezelige bokkers omgeving hardenberg [naam verwijderd]. nog meer mensen
maar ik woon in *knip* ben alleen wat jonger als jullie 12
Laatst bijgewerkt door Animal op 30-05-17 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Woonplaats verwijderd op verzoek
Jullie allemaal een rustige dag gehad dus haha en ik maar hard werken.. Vanmiddag carel maar eens uit de wei gehaald in mn eentje..normaal lukt dat niet meneer blijft dan staan en loopt gewoon niet meer Hij vertelde ook dat hij gewoon bruin wilde zijn haha zie foto
SMDR93
Geplaatst: 17-07-15 19:09
Ik ben nu hard aan het werk Haha leuk zo'n paard dat wordt poetsen!
Vosje25
Geplaatst: 17-07-15 19:13
CeruttiZ schreef:
Ik ben nu hard aan het werk Haha leuk zo'n paard dat wordt poetsen!
Werkse! Ik ben net thuis pff haha. jaa hou maar op krijg het niet schoon, meestal rolt hij nog wel een paar keer en is hij weer een beetje toonbaar
Hier heeft paardlief weer mooie nieuwe schoenen. Morgen eens kijken of ik nog even kan rijden. Moet zeggen die van mij is ideaal opstappen en wegrijden. Zolang ze overdagmaar lekker buiten staat.
Fijn dat de opvang bevalt estell
Haha vosje daarom is die van mij zwart.
Vraag weten jullie nog een goede betaalbare vliegendeken. Had na een paar tips een deken bij de welkoop gekocht maar daar zat na1 dag al een gat in. Heb wel netjes mijn geld terug gekregen
Ohjee das altijd een drama om een goeie vliegendeken te vinden... Ik heb zelf dit seizoen de Rambo Protector gehaald. Die kost ook wat maar zitten nog geen gaten in! Daarnaast ligt die erg mooi op die van mij
Vliegendekens... Ik begin er niet meer aan (doet me herinneren aan het feit dat ik nog 2 nieuwe winterdekens op marktplaats moet zetten)
Buitenrit ging goed alleen was ik nicky vergeten in te sprayen met antivliegenspul, meeeeennnn ik was vergeten dat dazen irritante beesten zijn
Verder heerlijk in het avondzonnetje gereden :p
Suusie22
Geplaatst: 17-07-15 21:48
Een impressie van ons ritje van vanavond
Menyanthes
Geplaatst: 17-07-15 21:52
Hoi dames
Ik meld mij ook. Mijn naam is Kirsten, 22 jaar en wonend in Twello (andere kant vd Ijssel ) Momenteel heb ik een zaterdag baantje bij een bedrijf in Deventer en bedoeling is dat ik straks weer ga studeren, maar ben er nog niet helemaal over uit wat ik wil gaan doen. Qua paarden is het momenteel stil bij mij. Ik hoop in de toekomst een eigen paardje te kunnen kopen