Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Ik zou de leeftijd ook op 18+ leggen, dan kan je ook geen gezeur krijgen met de alcohol.
Afhankelijk van de datum en de plek ben ik in voor een barbeque (en eventueel een logeerpartijtje) Ik zou het denk ik ook bokt only houden!
Ik kan als nog wel heel wat mensen meeslepen want de helft van mijn vriendinnen zitten ook op bokt haha!
Als ik niet op vakantie ben op die datum haha
denice schreef:Tuurlijk wel, neem aan dat het een echte is?topicstarter is ook een man, dat zijn er al drie.
Paisano schreef:Het lijkt me eerlijk gezegd beter als de organisatie gewoon drinken regelt. Voor mensen die met het OV komen is het onhandig om het zelf mee te nemen en het is ook niks als je tijdens de BBQ heel de tijd je eigen fles bij je moet houden. De meeste mensen zullen toch cola/sinas/bier/wijn drinken. Als de standaard dingen op het boodschappenlijstje staan, moet dat wel goed komen denk ik. Iedereen die echt een aparte smaak heeft kan dat altijd aangeven of zelf iets extra's meenemendenice schreef:Tuurlijk wel, neem aan dat het een echte is?topicstarter is ook een man, dat zijn er al drie.
Geen 3 maar 2, TS is bijna mijn man