Even overleggen wat doen we door laten gaan of niet? Als we het gewoon door laten gaan zullen we dan een stukje wandelen?bij ons is een klein bosje kunnen aura en evt Guus ook mee, en nartuurlijk gozer.
Iedereen kan dus wel? Ik vindt het prima maar als wij dan met een kleine groepje zijn dan is het zo. Nou dan gaat het door lijkt het jou leuk om ( als het mooi weer is ) een stukje te wandelen?
Nog even voor de zekerheid, iedereen die zich heeft opgegeven kan nog? Wie neemt wat mee? Ik zorg voor koffie thee met wat lekkers ( frisdrank komt wel goed)
Kaas is toch niet heel gezond? Dan kan je beter stukjes paprika, komkommer en worteltjes mee nemen.
Ik neem wel chippies mee.
Benice
Geplaatst: 12-02-15 11:51
Heee gezellig! Lijkt me leuk om te komen! Volgens mij kan ik met Lianne meerijden! Zal ook wel wat lekkers halen bij de supermarkt, zeebonbons en nootjes goed? Of ipv nootjes een lekkere koek?
Wat sportief allemaal ( oké bijna allemaal)Melissa het is echt gemakkelijk fietsen hoor. Wil je het gerust uitleggen als ik je nummer mag We hebben ook nog eens mooi weer zondag Ik ga wat lekkers bakken dus koek is er genoeg.