Ik moet me helaas afmelden voor deze meeting, sorry!! Ik stond ook bij een andere meeting aangemeld en dat blijkt nu op dezelfde datum te zijn. Deze is alleen voor mij zowat naast de deur en daardoor iets praktischer dan de Herperduinen.
Mocht de meeting om wat voor reden dan ook verplaatst worden naar een andere datum, dan hou ik me aanbevolen om alsnog mee te gaan.
Ik had m'n lijstje al verstuurd, maar moet even kijken of ik zondag meekan ivm een voetblessure..... laat ik tijdig weten!
xJikke
Geplaatst: 27-10-14 23:59
Het is al zondag, dus ik zou nu de fotograven die nog niet hebben gestemd een PB geven en als die niet voor woensdag reageren, de modellen kiezen waarop tot nu toe is gestemd. Ik zou namelijk wel ergens donderdag/vrijdag een schema willen zien, aangezien ik een belangrijke presentatie heb die dag erna. Dan kan ik een beetje plannen. Ook voor de modellen lijkt het mij fijn om te weten of ze mee mogen gaan, zodat ze nog kledingcombinaties kunnen zoeken en verdere voorbereidingen kunnen treffen.
Ik weet niet of de fotomeeting nog door gaat en of de modellen al bekend zijn? Twijfel of ik me af meld of niet, ben nog herstellende van een zware hersenschudding en het gaat toch een heel stuk trager dan verwacht
Het is al een aantal keren verzet toch? Ik zou het jammer vinden, zondag word een mooie dag met goede temperatuur...Hoe vaak kun je dat nu nog treffen...
Áls het doorgaat, sochtends...smiddags? Of heb ik hier overheen gelezen?
Ik had mezelf op misschien gezet vanwege voetblessure, gaat nog niet super maar kan t proberen. Maar zondag wordt t super lekker weer dus als de meeting niet doorgaat wil ik ook andere dingen plannen. Maar dan wil ik dus wel weten of t doorgaat uiteraard...
Wil de organisator even laten weten wat nu de bedoeling is? Iedereen is maar aan het afwachten en het zou fijn zijn als de organisator nu even het initiatief neemt dan weet iedereen waar hij aan toe is. Alvast bedankt. Wenche en Marieke (wij kunnen alleen in de ochtend maar we weten niet eens of we uitgekozen zijn)