Blonde jongen, groene jas en das: Ivar Donkerblond meisje, donkere jas met roze stippen: Jinthe (van MamaMiesje) Blond meisje, roze jas: Myrthe Blond klein kereltje: Ralph (van Flettie)
Ik ben druk bezig met de foto's! Maar ik heb ook nog vele berichten te verwerken van onze hoofdstellen / shoot actie, en daarbij is het ook nog eens sinterklaas dus super druk in de winkel.
Perfecte timing allemaal haha. Zo tussen door duik ik even in de foto's en plaats ik er 1 op mijn facebook pagina. Als alles af is maak ik natuurlijk een album aan op mijn website en zal dit dan ook met jullie delen.
Wat een mooie foto's komen al voorbij!!! Als ze er niet samen mooi op staan, dan plak ik gewoon 3 mooie in een kaart Fijn dat Jesper toch ook nog af en toe op de foto staat (en als jasbijtertje... het was me tot nu toe nog niet zo opgevallen, maar van de week op gelet... idd, hij doet het ook op zijn sjaal )
Inderdaad, wat een leuke foto's allemaal!! Ben nog wel benieuwd naar meer maar Michelle en ik kunnen vast wel een mooi Kerstcadeau maken voor de opa's en oma's met deze foto's
Ik heb echt k.u.t nieuws.... Ik ben al dagen bezig maar de map met foto's is spoorloos verdwenen van mijn computer. Ik snap er echt helemaal niks van.... In lightroom staan ze nog wel maar omdat die de originele map vanwaar ze geimporteerd zijn niet meer kan vinden kan ik verder dus helemaal niks... Ik heb dus alleen de paar foto's die ik laatst op mijn telefoon heb gegooid en die zijn van de eerste club kinderen. Verder is gewoon alles weg :'( G**DV^*&^( als iemand de gouden tip heeft hoe dit kan en hoe ik ze terug kan halen ik hoor het graag. De map is gewoon pleite maar ik heb hem niet verwijderd...