Ik wil wel graag vandaag weten of het door gaat Ik heb speciaal vrij gevraagd op het werk, maar ze hebben nog wel iemand nodig, dus als het niet doorgaat, ga ik gewoon werken.
Ik zelf kom morgen niet, ben nog steeds ziek ben vandaag heel de dag weg geweest maar merk toch dat het teveel is geweest. Evt mogen jullie het doorzetten alleen ben je dan wel met 6 fotografen.
Gaan we het omheinde stuk in met de honden of blijven we er buiten? Anders zouden we misschien het makkelijkst af kunnen spreken bij het bakje aan het water ?
Hmm ik vind het misschien wel een goed idee om het te verzetten. Erg jammer als je als organisator niet mee kan. En met alle regen van de afgelopen dagen zal het daar wel niet erg droog zijn en veranderen de honden erg snel in moddermonsters wat natuurlijk niet zo mooi op de foto is.
lotte002
Geplaatst: 11-10-14 18:44
Wij kunnen ook gewoon! Welke tijd moeten we nu aanhouden? En spreken we een plek af waar we me zn alle kunnen verzamelen?
callychanel
Geplaatst: 11-10-14 18:45
Ik (als fotograaf) zit erg met het weer in mijn maag. De voorspellingen zijn niet bepaald gunstig. Ik heb dure apparatuur wat niet tegen water kan. Daarnaast maak ik graag foto's maar uiteindelijk wel met als doel portfolio waardige beelden te hebben aan het eind van de dag. Dus als alle honden nat zijn is dit niet erg interessant. Hoe denken de andere fotografen hier over?
NikkiLoves het is zeker jammer. Maar ik denk dat jullie ook liever het verzetten en dan mooie foto's hebben dan het door laten gaan en moddermonster foto's krijgen. dat is een beetje zonde van iedereens tijd. En zonder organisator is het zowieso al lastig vind ik.
NikkiLoves
Geplaatst: 11-10-14 19:45
Ja dat is waar. Ga morgen gewoon als nog, maken we zelf wel foto's
Het is jammer, maar verzetten is wel beter ivm het weer en de organisator die dan niet mee kan. Ik zou het ook graag snel weten of het door gaat of niet!!