Als het nou niet overal hoeft worden herhaald of worden verklikt scheelt dat al een hele boel, ieder mens mag zijn eigen mening geven dan is het niet meteen zwart maken. Vaak is wat op internet wordt gezegt niet zo bedoeld en om een ander voor je te laten spreken vind ik al meer dan abnormaal
Ik spreek altijd voor mezelf . ik snap het 'overal herhalen' niet helemaal, ik heb het hier verder nergens over. En bij behoorlijk wat verschillende bokkers nare dingen zeggen over een meisje is wel zwartmaken.. ja ik ben zo iemand die daar na een tijdje wat van zegt, want ik hou niet van zulke dingen. maargoed, als dat blijkbaar normaal is, dan wil ik niet mee op de meeting.
Nouja als je meerdere malen bij meerdere bokkers over een bokker negatieve dingen zegt dan gaat er een balletje rollen natuurlijk. Verder heeft het weinig zin hier die discussie te voeren. Laat ik hopen voor jou dat iemand anders dat ook niet bij jou doet. Zo leuk is dat namelijk niet. Veel plezier in walibi!
TheJokerr
Geplaatst: 07-08-14 02:49
Maakt mij niks, ieder zo zijn eigen mening en als men niet is te spreken over mij weet ik het van mezelf wel beter, en anders zou ik persoon in kwestie er op aanspreken waar het op duidt.
Toch heeft het geen functie om bokker in kwestie ermee te confronteren zo verpest je ook haar avond en je zegt tegen bokker in kwestie dat jij het erg vervelend vindt als er nare dingen worden gezegd over een persoon. Doe jij hiermee niet precies het geen wat jij zo afschuwt?
Niet logisch om geen discussie te willen en dan toch zoon bericht te plaatsen, dan vraag je erom.
Ik heb haar zelf aangesproken op haar gedrag, ipv dat ik achter haar rug om lekker met andere bokkers erover ga praten. Dus nee ik doe niet wat ik zelf verafschuw. Wie ben jij om zoiets te mogen opperen over mij trouwens? wie zegt dat ik geen discussie wil? Het lijkt me gewoon misplaatst in een meeting topic. takkie zet hier een bericht neer met dat ze niet meer meegaat en jullie de reden wel weten, nou dat is precies het achterbakse gedrag waar ik haar over hebt gepb't. Actie is reactie. Als je verder nog iets te vertellen hebt, wat wel van waarde is, dan heb ik een hele mooie pb box. en anders suggereer ik dat we deze discussie laten voor wat het is. Over normen en waarden kun je uren discusieren, maar het enige wat eruit voortkomt is een boel gedonder.
Anoniem
Geplaatst: 07-08-14 11:08
Doe effe normaal, mensen die zijn of haar neus in andermans zaken steken komen echt keihard mn strot uit.
Met de hartelijk groeten.
Hanmar
Geplaatst: 07-08-14 23:07
Moderatoropmerking:
Bij deze een nadrukkelijk verzoek om ruzies en vetes niet op Bokt uit te vechten. BM is een forum dat bedoeld is voor gezelligheid, niet voor ruzie of het uitvechten van vetes.