Erg jammer dat ik geen geld heb want anders was ik zeker mee gegaan hou wel van een beetje actie vooral karten lijkt mij gaaf
8 euro is volgens mij alleen karten!Dan natuurlijk ook nog Lasergamen.Ik dacht (zo even uit mijn hoofd) dat het iets van 23 euro zou worden ofzo.
Ashleydk schreef:8 euro is volgens mij alleen karten!Dan natuurlijk ook nog Lasergamen.Ik dacht (zo even uit mijn hoofd) dat het iets van 23 euro zou worden ofzo.Ooh oké mijn moeder even lief aankijken :p
Ik wil ook liever niet karten maar alleen lasergamen, dan ga ik wel gezellig bij Jay en Christa zitten
Tuurlijk niet Ik wil dan wel een lijstje met wie wel en niet iets wil zodat ik daarmee rekening kan houden met reserveren Gaat alleen een beetje lastig op mijn telefoon!
Citaat:Karten:- Ashley- Ricardo- Carlo- SebastiaanLasergamen:- Ashley- Ricardo- Carlo- Christa- Sebastiaan
Citaat:Karten:- Ashley- Ricardo- Carlo- SebastiaanLasergamen:- Ashley- Ricardo- Carlo- Christa- Sebastiaan- Sharon
Ja daar ben ik weer Dankje Ashley en Ricardo! Super!SharonPlugge schreef:Citaat:Karten:- Ashley- Ricardo- Carlo- Sebastiaan-IzaLasergamen:- Ashley- Ricardo- Carlo- Christa- Sebastiaan- Sharon-Iza
Citaat:Karten:- Ashley- Ricardo- Carlo- Sebastiaan-Iza- MelissaLasergamen:- Ashley- Ricardo- Carlo- Christa- Sebastiaan- Sharon-Iza- Melissa
Karten:1 heat kost €15,50. Op zondag ná 17:00 kost dit €9,50.Hier komt nog een balaclaaf bij van €1 als je die nog niet hebt.Lasergamen:1x spelen kost €8,00. Op zondag ná 17:00 kost dit €6,50.Conclusie:Wat dus neerkomt op €16 (incl. balaclaaf €17) als je beide gaat doen. En natuurlijk nog een drankje oid
Citaat:Karten:- Ashley- [naam]- Carlo- Sebastiaan-Iza- MelissaLasergamen:- Ashley- [naam]- Carlo- Christa- Sebastiaan- Sharon-Iza- MelissaMeer mensen niet? Dan ga ik vanmiddag even bellen.Iedereen na 17.00 uur beschikbaar?