Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L_Vie schreef:Hallo allemaal,
Mag ik mij melden? Rij sinds een jaar op een 10jarige friese merrie. Beart x Tamme.
Aangezien ze behoorlijk pittig is, haar eerst een jaar goed doorgereden(was nog niet helemaal beleerd)
Wilde vorige maand een BB proef gaan doen, helaas werd ze ziek !Bronchitus.. Nu gelukkig alles weer op orde.
Het lijkt mij leuk om met een clinic mee te doen! Mag ik mij hiervoor melden?:D Ik woon trouwens bij harderwijk in de buurt
lrtj_ schreef:L_Vie schreef:Hallo allemaal,
Mag ik mij melden? Rij sinds een jaar op een 10jarige friese merrie. Beart x Tamme.
Aangezien ze behoorlijk pittig is, haar eerst een jaar goed doorgereden(was nog niet helemaal beleerd)
Wilde vorige maand een BB proef gaan doen, helaas werd ze ziek !Bronchitus.. Nu gelukkig alles weer op orde.
Het lijkt mij leuk om met een clinic mee te doen! Mag ik mij hiervoor melden?:D Ik woon trouwens bij harderwijk in de buurt
Hoihoi,
Dit is een besloten meeting vanuit een topic uit. Ik weet niet of je daar al in hebt mee gekletst?
Caro_MarjaH schreef:_R_G_ gaat even kijken of het lukt om van iedereen een kaart met een cirkel te maken tot hoever ze willen reizen.
Hoe ver wil je reizen:
-laura1982 max 1,5 liever 1 uur
-Caro_MarjaH max 1,5 liever 1 uur (vanuit nijeveen)
- lrtj_ Max 1 uur vanuit huissen
-
-
Vanuit daar waar de meeste cirkels kruisen gaan wij een locatie kiezen.