Aniek, het is ook oorspronkelijk in Hargen, alleen heb ik voorgesteld om het in Castricum aan Zee te doen omdat dat voor velen veel dichterbij is, omdat het eerst een meeting zou zijn voor mensen uit omgeving Heerhugowaard
Okii ! Ik heb op facebook even een bericht geplaatst ; Fotograven gezocht voor fotomeeting op het strand van Castricum, vrijdag 18 juli, in de avond. Met 6 modellen+paarden. Pb maar bij interesse, op reageer ! Dus als jullie dit ook even willen verspreiden ?
Ohh jammer.. als dorien niet kan kan ik ook niet , dus dan moeten we een andere datum prikken ... jammer dat er zo weinig fotografen zijn hopelijk komen er snel nieuwe bij !
beetje jammer want ben nu net fotografen aan het regelen, eerst stemde iedereen in met deze datum en nu weer niet? vind het een beetje rommelig worden zo. Heb het druk zat de hele maand met shoots en meetings
Ja ik snap het , maar ik ging er vanuit dat dorien dan gewoon kon , ik hang van dorien af ivm het vervoer. Maar aangezien er vele nu afzeggen die eerst wel konden ...
dat blijf je houden met meetings dat mensen op laatste moment afzeggen. en er melden zich ook altijd op het laatste moment nog mensen aan, meeting duurt nog wel even dus dat mensen nu afhaken wil niet zeggen dat het dan maar niet door moet gaan vanwege minder fotografen. nu vind ik het aantal modellen ook wel erg hoog maargoed. Kan je geen ander vervoer regelen voor jets?