aahh jammer 11 juli kan ik niet, ik ga 12 juli naar de nsprs zomershow dus moet de 11 alles voorbereiden. Ik had het ook in me berichtje gezet maar zie dat in jay der lijstje stond dat ik wel kon :p Maar bij deze
11e hier is prima! Mocht t slecht weer worden.. Volgens mij hier ook nog een partytent, en woon naast een school. Een soort afdakje waar we eventueel prima een zijl overheen kunnen spannen. (ervaring mee )
Jay, Sebas, hier ook nog een Sligro pas aanwezig dus mochten we naar de Sligro willen...
Ik ben nog niet helemaal zeker of ik kan. En dan gaat het niet om het tijdstip, maar om het geld helaas.
Ik heb 9juli een eindejaarsgala waarvoor ik een pak huur, dus het ligt er een beetje aan of ik het geld dan al terug heb. Denk het wel hoor, maar ik heb het nu niet.
Dat zou dan berekenen dat ik later pas kan betalen, zo niet vlak voor de bbq. Ik weet niet of jullie daar problemen mee hebben?
Denk niet dat dat een groot probleem is hoor. Als we uiteindelijk de kosten maar eerlijk verdelen. (Bedrag / aantal personen ) en wat er over blijft word terug gestort.
Ik kom uit Alphen Ik weet nog niet hoe ik erheen ga
NorwayFjord
Geplaatst: 17-06-14 20:46
Ohh gezellig! Ik heb 7 juli mijn praktijk, maarja moet ik eerst nog slagen en dan ook nog mijn rijbewijs die er binnen 4 dagen moet zijn Het zou kunnen en als het zo is mag je meerijden, anders moeten we maar even kijken.. Als je met mij mee durft te rijden dan natuurlijk