Naam:Feraya Leeftijd: 16Woonplaats: VoorthuizenLongboard type: Pintail in bruikleen-neemt mee: - Naam: Marco Leeftijd: 19 Woonplaats: Barneveld - Naam: Mark Leeftijd: 19 Woonplaats: Barneveld - Naam: Aldin Leeftijd: 19 Woonplaats: VoorthuizenNaam:SuzanneLeeftijd:19Woonplaats: RaalteLongboard type: Dropped troughNaam:MyrtheLeeftijd:16Woonplaats: FrieslandLongboard type: Riviera Street Slayer (Drop through) Naam: IrisLeeftijd: 21Woonplaats: Groningen (Stad)Longboard type: Gravity makai (Drop through flex)Naam: JudithLeeftijd: 17Woonplaats: Hoornlongboard type: Riviera Los Muertos Sunset (drop through)-neemt mee: - Naam:Bart Leeftijd: 17 Woonplaats: Nibbixwoud (hoorn) - Naam: Astrid Leeftijd: 15 Woonplaats: Nibbixwoud (hoorn)klopt het dan zo? mensen die ik mis, of wel hebben afgemeld die er wel bij staan?
Vind het heel erg poedersuiker en balen maar moet helaas laten afweten. Privézaken die tussendoor gekomen zijn en echt even voor moeten gaan. Had me er wel enorm op verheugd en hoop dat er een deel 2 komt waarbij ik wel mee kan! Sorry!
Ik moet mij wegens omstandigheden ook helaas afmelden, had graag meegereden maar is op dit moment niet anders.
Is het dan nog de moeite waard...? Dan zijn we nog met 3 mensen uit dit topic...Ik wil nog steeds wel heel graag, maar kost me 17€ en 4 uur in de trein...