Maaaar vind Jay dat goed?? Die is natuurlijk zo onsociaal, mensenschuw en sagerijnig...?!
Stomme trut Jij bent sowieso niet meer welkom in mijn huis
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-14 08:46
Ashleydk schreef:
Mij maakt het niet uit We kunnen deze natuurlijk door laten gaan en binnenkort gewoon weer een nieuwe meeting regelen Des noods bij iemand thuis zodat het 'goedkoop' is! Nemen we allemaal wat eten/drinken mee, is ook gezellig toch?
Vind ik wel een heel goed idee trouwens!
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-14 08:47
Seb8iaan schreef:
Gezellig, ik heb er zin in! We kunnen ook gezellig ergens het nederlands elftal gaan kijken?
Jaaaaa! Voetbal kijken!! Dan lijkt 13 juni me trouwens het handigst, want dat is op een vrijdag. Maar dat is volgende week al, dus dan moeten we snel beslissen
Hmm bij voetbal haak ik af.. En al helemaal op vrijdag..! Ga m'n les niet afzeggen voor iets wat ik totaal niet leuk vind (ondanks de gezellige mensen)
Maar het gaat toch ook om de gezelligheid! Ik heb niks met voetbal, maar dat chauvinistische vind ik wel leuk Al snap ik wel dat je er geen les voor af wil zeggen
Als de bal in het doel (dat grote net) van de tegenstanders (dus aan de overkant van het veld) komt, moet je heel hard gaan juichen. Dat is het belangrijkst
Maar hoe zit het as zaterdag, is daar nog wel animo voor?
Als het aan mij ligt niet. Dan gaan we volgende week gewoon voetbal kijken.
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-14 09:15
Dan vallen er dus nog 2 mensen af en houden we voor het bowlen nog maar 4 over.. Als jullie (Jill, Ashley, Marit & Melissa) dat niet erg vinden, kunnen jullie natuurlijk alsnog gaan. Maar de groep is dan wel heel klein...
Sorry
Anoniem
Geplaatst: 03-06-14 09:16
Wie zijn er dan nog over? Niet veel toch? Misschien kunnen we dan toch maar beter verplaatsen inderdaad!
Edit: Dat is niet veel.
Iejoorr
Geplaatst: 03-06-14 09:54
Paisano schreef:
Als de bal in het doel (dat grote net) van de tegenstanders (dus aan de overkant van het veld) komt, moet je heel hard gaan juichen. Dat is het belangrijkst
Maar hoe zit het as zaterdag, is daar nog wel animo voor?