Awh balen, Ik heb nog wel een Samsung galaxy s liggen hier, die mag je wel lenen Alleen deed hij laatst bij mn vriendin met een vodaphone simkaart heel erg raar, met andere simkaartem doet hij wel gewoon normaal
Dat is naar caitlynn! Ik heb ook niet echt een leending voor je ben ik bang
_Caithlynn
Geplaatst: 24-05-14 19:11
Iris dat zou super zijn. ik heb t-mobile. Hopen dat die wel wil. Zou ik die anders morgen kunnen ophalen? En zodra ik een nieuwe heb geef ik hem uiteraard zo snel mogelijk terug
Paloedie, in iedere geval bedankt voor het meedenken
Mnon1994
Geplaatst: 24-05-14 21:46
_Caithlynn schreef:
En al in vaassen gesetteld?
Mijn telefoon is overleden, dus ik kan helaas niet meepraten in de app. Als er nog iemand een leentoestel heeft graag
ik heb ook nog een galaxy S plus liggen. die mag je ook ophalen, alleen is ie wel echt mega sloom haha.
horssie
Geplaatst: 24-05-14 22:10
Heey! Heb jij toevallig een animatie weekend gedaan bij de animatiecompagnie gedaan toen reed je geloof ik een haflinger
_Caithlynn
Geplaatst: 24-05-14 22:54
Iris heel erg bedankt, Manon woont om de hoek dan kan ik die van haar lenen.
Anoniem
Geplaatst: 25-05-14 09:05
horssie schreef:
Heey! Heb jij toevallig een animatie weekend gedaan bij de animatiecompagnie gedaan toen reed je geloof ik een haflinger
Daar werk ik wel inderdaad. Maar heb geen haflinger
Ik meld me ook even. Ik kom in het weekend van de 15e Juni in Apeldoorn wonen. Vind het wel leuk om daar dan wat mensen te leren kennen. Zou ik dan ook in de groepsapp mogen????
Dankjewel Deliana! Ik weet niet wat iedereens echte namen zijn maar dat komt vanzelf hoop ik haha
Sascho
Geplaatst: 28-05-14 09:08
Nonnie89 schreef:
Ik meld me ook even. Ik kom in het weekend van de 15e Juni in Apeldoorn wonen. Vind het wel leuk om daar dan wat mensen te leren kennen. Zou ik dan ook in de groepsapp mogen????
heehee, moet je even je nummer naar paloedie sturen
Nonnie89
Geplaatst: 28-05-14 14:48
sasjaaa schreef:
Nonnie89 schreef:
heehee, moet je even je nummer naar paloedie sturen