Ik heb een hele wisselende planning, tot nu toe komt de zondag mij het beste uit. Maak maar een lijstje, dan kijk ik wel wat wel en niet lukt. En dan maar kijken wanneer de meeste mensen kunnen?
Hmm de meeste zondagen zijn hier al gevuld (op 22 juni na )
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-14 09:04
Ik zal een aantal weekenden pakken qua data
En als we dan weten met hoeveel we zijn kunnen we ook kijken bij wie we terecht kunnen. Het lijkt mij het handigst als we bij iemand thuis gaan , in de tuin en als het slecht weer is dat we naar binnen kunnen
BWendyB
Geplaatst: 02-05-14 09:07
Ik wil ook wel mee doen Ik ben 25 jaar, alleenstaande moeder van 2 kids en ik verzorg 2 super leuke fjorden. Winsel, jij hebt ook dierverzorging gedaan las ik. Ik namelijk ook een paar jaar geleden
En mocht er iemand zin hebben om morgen een buitenritje te maken dan hoor ik dat wel Ik heb er echt even zin in haha, in Kolham kun je paarden huren maar weet niet hoeveel zij hebben.
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-14 11:22
Tigress schreef:
Citaat:
Winsel Fleurtjeuh Banjer onder voorbehoud Elmo Heidy_wilco onder voorbehoud Belle_boef onder voorbehoud Destination Rideltje1992 imd Martine_R Winged Tigress Joelle ( heeft nog niet genoeg berichten om te plaatsen )
Als Joelle nou even 25 berichten plaats kan ze hier meelezen.
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-14 12:08
Ze leest wel mee en wil haar huis ook wel beschikbaar stellen maar ze kan niet reageren. Dus hop 25 nuttige berichten plaatsen Joelle haha
Als je wat wil vragen of zeggen Joelle, stuur je me dan weer een pb
heidy_wilco
Geplaatst: 02-05-14 12:15
Ik zou me dan nu ook even voorstellen
Ik ben Mariëlle, 21 jaar en oorspronkelijk Groninger, maar ik ben nu een Gelderse en woon een paar kilometer vanaf Deventer. Ik studeer HBO-archeologie in Deventer, maar ik heb hiervoor nog twee jaar MBO-dierhouderij in Groningen gedaan en daar ken ik Tigress van Ik ben blij dat ik van die opleiding af ben gegaan, maar ik mis de klas nog wel. Ik heb een Haflinger, Wilco, hij wordt 6 Juli alweer 11 jaar. Hij is superlief, altijd vrolijk en wil graag wat voor je doen. Winged heb ik trouwens op Ameland ontmoet
Ik wil eventueel mijn huis ook wel openstellen. Woon op 20 min met de trein van de stad, dan zit je in zuidbroek maar dan moet je nog naar mijn huis zegmaar. Dat is niet te lopen.
Ik wacht even af welke datum het wordt en dan laat ik weten of ik mee kan doen. Dit ook ivm het afstuderen en allerlei cursussen en clinics die ik heb staan met de paarden.
@WinSel: Ik heb net je andere topic gelezen en ik heb van precies hetzelfde last Behalve dan dat ik als ik niets meer weet te zeggen wat aan een stuk door ga banketstaaf en allerlei onzin zeg omdat ik bang ben voor stiltes...
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-14 13:55
Toch leuk dat er meer mensen zijn die er last van hebben, ben dus niet de enige Ik heb zin in de meeting, hoop dat we elkaar wat kunnen helpen en er vriendschappen uit ontstaan
Lovelys ja hoor , stel jezelf even voor
Willen jullie het data lijstje ook even invullen of een datum toe willen voegen wanneer je kan
Laatst bijgewerkt door WinSel op 02-05-14 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt