Sorry! Ik heb echt mijn best gedaan, zelf nog aan de telefoon gehangen, maar zeker in dit seizoen willen ze het niet hebben. Het naseizoen of winter willen ze over nadenken om toestemming te geven. Maar zeker ook met indian summer in aanzicht vonden ze het gewoon een no go om meer dingen gaande te hebben in het gebied.
Honden moeten ook aangelijnd, en daar wordt al zeer streng op gecontroleerd, en paarden horen, volgens de gemeente, op de ruiterpaden (tijdens een rit) En dus niet ook omdat je dan op de paden blijft, betekend het niet dat je iets zoals dit mag organiseren of doen. Zeker niet met een groep, als dit bijvoorbeeld een op een was en op het ruiterpad, was het geen probleem. Maar groepen willen ze niet hebben, en dit ook vooral uit perspectief van andere gebruikers van het gebied. Het is respectloos en niet acceptabel om lak te hebben aan andere gebruikers van het pad want ookal ga je aan de kant, je bent zowieso overlast omdat mensen een hele groep moeten paseren en niet gewoon op hun gemak door kunnen gaan. En als iemand daar een melding van maakt dat ze hinder ondervonden van een groep die bezig was op het pad, dan heb je ze hangen en een boete aan je broek. En daar ben ik het persoonlijk helemaal mee eens!