Animo voor clinic zadelevaluatie in het noorden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_iDj_

Re: Animo voor clinic zadelevaluatie in het noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 18:37

Gister niet gereden, net wel, maar Carlito was nogál bang/schrikkerig waardoor hij weinig tijd had om te ontspannen. Hij leek tussendoor wel sneller te zakken van voor. Toen ik Carlito even aan de longeerlijn langs "de hel" liet lopen, kon ik wel zien dat het zadel stabieler ligt dan eerder.

Ik ga denk ik komende week even krijten bij de grijze, foto's ga ik hier t.z.t. plaatsen :D

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:58

Leuk, ben benieuwd!

Ook naar hoe Carlito zich gaat ontwikkelen :) Z'n lendenen lieten nu mooi los. Als je hem daar sterker in kunt maken, zul je dat waarschijnlijk ook merken in de ligging van je zadel.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:39

Ik ben ook benieuwd Ingrid!

Leuk om de fotoimpressie te zien. Ik vond het echt een leuke, leerzame dag. Mede dankzij de goede sfeer en leuke deelnemers.

En met dank aan de informatie van Aimée en het werk van Inge heb ik deze week iemand heel blij kunnen maken met mijn KN :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:54

Ook ik vond het erg leuk en vooral leerzaam! Helaas nog geen tijd gehad om op mijn picknicktafel te tekenen, hopelijk dit weekend, ik zal dan even foto's plaatsen! De zadelmaker komt begin juni, dus ik ben benieuwd wat ik zelf ontdek en wat zij er van zegt!