Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mits ik op station Den Bosch (is het dichts bij denk ik) opgepikt kan worden door iemand vind ik dat een prima optie.

, dat vind ik toch echt wel héél mooi hoor. Op zich is het voor mij niet vlak naast de deur (110 km), maar als het om een behoorlijk eind lopen gaat, dan heb ik het er echt wel voor over! Het zou natuurlijk wel erg gaaf zijn om dan aan het strand na afloop nog gezellig wat te zitten en wat met elkaar te drinken of zo?
.
. Dus wat dat betreft, plan mij maar in!
. Verder zou ik wel graag ergens willen douchen voor ik terugmoet, zweet nogal veel/snel en dan zit ik niet echt lekker in de trein
. 
BusyMissy schreef:Heb geen voorkeur voor locatie. Sluit me aan bij de meerderheid![]()
In de Drunense Duinen zou je bv. ook 2 routes kunnen lopen, met een pauze ertussen bij een van de horeca gelegenheden.
@ Eliine, ophalen van station Den Bosch of Tilburg is geen enkel probleem
) maar ik geloof dat de meeste sowieso al voor de 20e waren toch?
Heb de datum nog vrij staan en vanmiddag kaartjes gehaald bij de Kruidvat, dus dat moet goedkomen. Morgen een googlen hoe ik bij de Drunense Duinen kom!
. Misschien heeft iemand straks een geschikte locatie + adres. Ik vind een adres wel erg handig voor de Tom Tom.