Ilona - met paard Annika - zonder paard Ellen - misschien met paard Nicky- met paard Joyce - zonder paard Baukje - met paard Suzanne - zonder paard Yildiz - zonder paard Eline zonder paard Lisa - zonder paard Kelly?
YildizArabs
Geplaatst: 22-04-14 21:34
Kom ik even goed weg, haha! Heb er zin an! Tot zondag!
Ilona - met paard Annika - zonder paard Ellen - misschien met paard Nicky- met paard Baukje - met paard Suzanne - zonder paard Yildiz - zonder paard Eline zonder paard Lisa - zonder paard Kelly?
Deze mensen nog steeds allemaal wel? Dan krijgen jullie morgen een PB van me!
Silver komt morgen niet mee, vind het niet eerlijk hem nu in de trailer te zetten... Cuba komt mee... Tot morgen dames en een leuke dag vandaag/vannacht ...
Ik vond het erg gezellig en leerzaam meiden! Leuk om de gezichten bij de namen en een aantal paarden te zien! Asiyah was helaas erg onrustig in haar box, ik denk dat het kwam omdat ze Cuba wel hoorde maar niet kon zien want ze kon ook niet met haar hoofd over de box om even te kijken. Daarna ook nog even mutsen met de trailer (is routine hoor, haha maar even extra omdat ze al zo over de zeik was) dus met dat stukje moeten we nog even aan de slag, was ook de eerste keer in de nieuwe trailer dus extra spannend. Al met al erg leuk en leerzaam, ik hoop dat jullie dat ook vonden en dat niemand met vragen naar huis is gegaan
Ik heb ruim honderd foto's, maar ik ben pas morgenavond thuis en dan pas in staat om ze serieus te bekijken/voor online te bewerken. Ik heb ook beloofd om er een paar richting Forelocks te sturen.
Was super leuke middag en erg leerzaam! Ilona nogmaals bedankt voor de organisatie en Wendy voor t doceren! Heel leuk om wat bekende namen irl te zien en te kletsen!
heb thuis gelijk de mannen maar onder handen genomen, kuif en oren geschoren, kogeltjes weer sjiek gemaakt, Zaar in de vlechten gezet. Morgen maar eens met vet aan de slag Heb wel gelijk mega zin in de amateur