Ik heb een tweedehandse Nikon met VR ( versie 1) Ik ben afgeknapt op de Sigma omdat ik hem toch niet scherp genoeg vond en dat vond ik wel even een puntje
Dat vind ik nog goed, warmer mag het niet zijn. Hmm ja, zolang het eigenlijk maar droog is Heb liever 30 graden en droog weer, dan 20 graden en regen want dan kan het niet doorgaan!
Jaaaaa! Super! En dat terwijl ze eerder vandaag nog zeiden dat het zou gaan regenen...
Ik moet ook nog even kijken wat ik ter beschikking heb lol. Misschien ga ik nog wat lekker zittende korte broekjes online bestellen, maar dan moet ik nog even kijken hoe en wat.. Tijd om te shoppen heb ik namelijk niet.
xAnthea
Geplaatst: 21-06-14 15:15
Ja haha Dus we zullen het moeten aankijken, erg onduidelijk nu nog...
Ik moet geen rijbroek aan, gelukkig! Dus als het lekker weer is, doe ik een shortje of kniebroek aan Met allstars oid!
Haha ja daar zat ik ook al aan de denken. Wij hebben ook van die mega flessen ijsthee van de lidl, maar even bewaren en heel veel drinken in doen! Ook heel belangrijk!
Ik neem sowieso een koeltas mee. Heb ook een koelbox, dus die kan eventueel ook mee. Ik doe daar van die koelelementen in, en dan blijft het een dagje lekker fris