Die dan? Als ik het goed heb gezien kan je dan voor € 17,50 onbeperkt tapassen
en onbeperkt is ma t/m do.
verder ken ik deze niet
Rianne11_42
Geplaatst: 14-01-14 16:45
Ja, soms verschilt het nog wel wat per vestiging hoor, maar over de algehele linie is het eigenlijk een tapas-vreetschuur i.p.v. kwalitatief goede tapas. Had die in Utrecht even opgezocht, wel goede recensies, maar pas vanaf 17u open volgens het reserveersysteem.
Risje, wat wil jij graag doen? Misschien kunnen we dan iets vinden wat we allemaal leuk vinden.
Ziet er inderdaad leuk uit, maar zit je al snel op minstens 20 pp excl drankjes. Een 'makkelijk' menu is dat de kok gewoon 6 koude en 6 warme uit kiest, vanaf 2p is dat 21,50 per persoon. Je kan er vanuit gaan dat als je zelf kiest je duurder uit komt (als je tenminste niet met honger weg wil ). Ook is 't pas vanaf 14u open, best laat voor lunch, maar het kan wel! Ziet er wel leuk uit in ieder geval.
zoiets is wel echt leuk ja! Kun je altijd nog in de snackbar belanden :p
Amethyst_
Geplaatst: 14-01-14 17:39
Oh ik heb de website van de aanbieder gevonden! http://citygoose.nl/producten.html Ik denk is €20 pp, maar is €20 totaal! Dus hoeft ook niet duur te zijn
Ja uiteraard Maar zoiets lijkt me wel een puik plan? Je kan het bij een VVV kopen, dus we kunnen ter plekke besluiten of we het wel of niet doen (ivm weer).