Murosch schreef:Dat is jammer Rina, ik vind jouw idee ook erg leuk, maar als ik voor mijzelf mag spreken, dan vind ik het nogal "veel" voor een eerste ontmoeting. Ik ken, op jou na, niemand van jullie en hoewel ik het erg leuk vind, vind ik het ook best spannend en daarom zocht ik iets laagdrempeligs, zodat je makkelijk eens aan de praat kan raken in een ontspannen setting. Snap je?
Ehmmmm veel voor een eerste ontmoeting???? Imo is juist gaan eten met een stapel vreemden veel enger. Je weet nooit wie of wat er op je af komt, en als het niet klikt zit je toch vast aan dat eten. Daar heb je dan nl vooraf al voor betaald. En een ontspannen setting is het imo ook niet. Als je gewoon naar een bokker toegaat, je moet daar toch niks??? Als jij niet wilt je MOET niet op dat paard of wat dan ook. Je gaat daar gewoon kijken. En als je niet wilt, je hoeft nog niet eens het huis in. Je kan je zo weer omdraaien en in je auto stappen als het niet je ding is
Iemand meenemen, of met iemand meerijden doe ik om die reden dus ook niet
Ik ben ondertussen al in het stadium dat als ik iemand niet kan zien, het niet klikt, ik gewoon ga. Ik wil me niet bezig moeten houden met mensen waarbij die band er niet is, nooit gaat komen.
Daarbij dan nog eens wat Pipo (die ik volgens mij wel al ken?? Help me even, dit ouwe hoofd heeft een vreselijk slecht geheugen
) al aangeeft. Niet iedereen heeft maar even zoveel geld om te spenderen aan vreemden met uit eten oid.
En wat ik me afvraag waarom zou die eerste meeting zonder paarden moeten zijn??? Dat is toch uiteindelijk hetgene wat ons in eerste instantie verbindt?? Paarden en onze hobby erin.
Sassie ook hierin moet zeker een veilige oplossing gevonden worden. Zomaar met een groep gaan rijden is imo bloedlink. Niemand kent mekaars paard, en weet hoe ze reageren. Imo moet zoiets wel veilig gedaan worden. Dus zomaar even een buitenrit doe ik ook niet, al heb ik er 1 staan die betrouwbaar genoeg is. Daarbij was er hier dus al zeker 1 die niet zomaar even kan gaan rijden vanwege een bekkeninstabiliteit. Vind dat je ook daar rekening mee moet houden.
O en voordat ik het vergeet. Ga nou niks organiseren en denken iedereen moet mee. Voor mezelf, ik zit voorlopig echt volgeboekt. Cursus he
Dus als ik niet mee kan mijn pech. En imo zou het ook geen punt moeten zijn als die eerste meetings niet met de complete groep zijn. Je zou er zelfs aan kunnen denken dat de mensen die echt dicht bij elkaar wonen eerst eens gaan meeten. ipv gelijk zon grote groep. Imo ook weer laagdrempeliger.