Locatie is ook niet zo'n probleem, de auto rijdt wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar het idee vind ik wel erg leuk! Heb zelf naast recreatief (op de manege) dressuur en springen dus ook western gereden, gemend (met welshpony's) en actief endurance gereden.
Zou kunnen we ook over een andere tak leren en wanneer mogelijk is uitproberen.
maar snap wel als we eerst even elkaar eens zien, dat dat ook eerst goed is. Murosch schreef:Dat is jammer Rina, ik vind jouw idee ook erg leuk, maar als ik voor mijzelf mag spreken, dan vind ik het nogal "veel" voor een eerste ontmoeting. Ik ken, op jou na, niemand van jullie en hoewel ik het erg leuk vind, vind ik het ook best spannend en daarom zocht ik iets laagdrempeligs, zodat je makkelijk eens aan de praat kan raken in een ontspannen setting. Snap je?
Ik ben ondertussen al in het stadium dat als ik iemand niet kan zien, het niet klikt, ik gewoon ga. Ik wil me niet bezig moeten houden met mensen waarbij die band er niet is, nooit gaat komen.
) al aangeeft. Niet iedereen heeft maar even zoveel geld om te spenderen aan vreemden met uit eten oid.
Dus als ik niet mee kan mijn pech. En imo zou het ook geen punt moeten zijn als die eerste meetings niet met de complete groep zijn. Je zou er zelfs aan kunnen denken dat de mensen die echt dicht bij elkaar wonen eerst eens gaan meeten. ipv gelijk zon grote groep. Imo ook weer laagdrempeliger. Evelijn schreef:Ik vind iets doen opzich ook wel makkelijker dan samen eten en praten... bij iets doen maak ik iig makkelijker contact dan dat je steeds je praatje moet houden wie je bent en wat je doet (en uiteindelijk is dat ook niet wat de klik geeft waarom je mensen aardig vindt).

.
.