Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zaai schreef:Dat snap ik Linn! Dûhhh![]()
Ja het is maar net hoe oud je je voelt, (hoe gaat dit er niet arrogant uitkomen?) nou, ik kan opzich best wel over weg met OUDJES (18+), ik praat makkelijk weg met eigg iedereen of je lievelingskleur is geel en je hebt allemaal spullen in die kleur en zebraprint ben je gek van en daar heb je ook spullen van.
Maar ik neem aan dat dat allemaal nietzo is, dusssnouja mocht je daar bang voor zijn!
Edit: HAHAHAHAHAHAHAHAH DE BABYSITTERik ben ook redelijk lang, 1,76ongv.
Citaat:Naam + woonplaats
>Benice - Dalfsen (Overijssel)
>Ayla - Ermelo (Gelderland)
>Marlinde - Ommen (Overijssel)
>Jasmina - Arendonk (Belgendland)
>Anne - Lieshout (Noord-Brabant)
>Bente - Wijhe (Overijssel) Zwolle of Apeldoorn of deventer
>Nikki - Rotterdam (Zuid-Holland) ---- Utrecht , Rotterdam zeker :p Amersfoort zou ook nog kunnen.
>Linda - Deventer (Overijssel) Zwolle, Apeldoorn, Amersfoort, Deventer
>Chelle - Schiedam (Zuid-Holland) Utrecht, Rotterdam (), Amersfoort (zo vanaf de NS site te zien is dat ook nog wel te doen qua tijd) en Leiden
>Anne - Hoogeveen (Drenthe)
>Chantal - Amsterdam (Noord-Holland)
Citaat:Maart:
1 maart - Benice
8 maart - Benice
15 maart - Benice
22 maart -
29 maart -
Zaai schreef:Citaat:Maart:
1 maart - Benice - Bente
8 maart - Benice - Bente
15 maart - Benice - Bente
22 maart -
29 maart - Bente
Voor maart zou ik deze data kunnen denk ik. De laatste 2 niet omdat ik dan met een toetsweek zit en dan het weekend liever vrijhoud. Ik moet er wel rekening mee houden dat het kan dat ik naar het zuiden ga, naar mijn opa &oma, maar dat zou ik dan wel kunnen laten weten.
Voor april heb ik nog niet ingevuld. Volgens mij zou ik dan bijna alles kunnen, maar is nog net te ver weg om iets over te zeggen.