SindyKaya schreef:Ik ga niet achter niet voor en niet aan de buitenkant
Ik wil wel aan de buitenkant liggen hoor.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Calanddra schreef:Maar wij als volwassenen.zijn verantwoordelijk voor de minderjarigen, en.als we blijven slapen, no offence, maar daar zit ik niet op te wachten
antje_vip schreef:Is een overnachting niet koud?Ik vind ook 16+ of géén grens, maar idd 11 jaar vind ik ook vrij jong en ook omdat ik zelf bijna 22 ben, ik weet niet of dat zo gezellig word met zo'n groot verschil in leeftijd.
Giolli schreef:Calanddra schreef:Maar wij als volwassenen.zijn verantwoordelijk voor de minderjarigen, en.als we blijven slapen, no offence, maar daar zit ik niet op te wachten
Wat als er wel iemand van 11 mee blijft overnachten. Omdat ouders het kwaad er niet van inzien omdat kind toch met ander vriendinnetje is en met een groep 20-jarigen.
Lijkt me stug, maar het kan wel zo zijn. Zitten de oudere er toch wel mee "opgescheept" als kind niet meer durft midden in de nacht.
Giolli schreef:Calanddra schreef:Mijn mening is op de dag alle leeftijden en savonds en overnachten voor 18+ dan idd
Jammer, dan haak ik helemaal af. Ga niet overdag naar een spookhuis, dan vind ik er niets aan.
Veel plezier iedereen dan!!