De datum is 11 januari vanaf twee uur? 's avonds eten in het hotel dichtbij. Laten we een lijstje maken van eten en drinken wat iedereen mee kan nemen voor de tijd dat we op de stal aanwezig zijn. Wei begint?
Ja die heb ik ergens. Haha ik ben een beetje warrig de laatste weken maar dat is misschien niet zo gek. Morgenochtend ben ik vrij en dan zoek ik alles er weer even bij
lovis
Geplaatst: 15-12-13 23:48
Misschien kunnen we het lijstje met deelnemers weer even onder elkaar zetten zodat iedereen achter zn naam kan zetten wat tie mee zou kunnen nemen? Anders moet je steeds alle posten terug lezen
sandra3235
Geplaatst: 15-12-13 23:49
Wij zorgen zelf voor drinken
enne evt weet ik een huis te huur als die vrij is in Rockanje die ook per nacht verhuurd,als er meer zouden willen slapen is dat niet duur pp is een idee,kunnen we aan de wijn tijdens het eten.....
Shht niet zeggen. Dat huis wilde ik voor mezelf houden
1. Sandra neemt drinken mee
Francis hou je van wijn? Anders moeten we overnachten. Ik kan namelijk niet rijden. En misschien als ik in de stemming ben gezellig te worden ga ik aan de wijn. Wedstrijdje doen?
Laatst bijgewerkt door Ymor op 15-12-13 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt
San neemt drinken mee. Moet ik dan zelf non alcoholische drank mee nemen?
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 23:51
cobelens schreef:
San neemt drinken mee. Moet ik dan zelf non alcoholische drank mee nemen?
lovis
Geplaatst: 15-12-13 23:51
Annemieke en ik gaan wel gewoon naar huis denk ik. Zo heel erg ver is het voor ons niet en ik drink sowieso geen alcohol dus terug met de auto is geen probleem