Hoop heeeeeelerg dat ik er deze keer bij kan zijn! Maar ik vrees dat die zondag niks gaat worden Ik blijf dit wel volgen en kijk dan verder. Maar ik wikkelen nu toch ook is een keer heen!
Patriciavt
Geplaatst: 09-10-13 15:15
Ik zie t ook nu pas maar ik kan ook beide data! Leuk!!
Lau kan je niet stiekem ruilen met een lieve collega?
Laura82
Geplaatst: 25-10-13 09:25
Nee denk dat dat niet lukt, de zaterdag is niet een heel populaire dag en iedereen moet er minimaal 1 werken Als de meeting niet te vroeg is lukt het heel misschien wel om nog even te komen als ze niet te veel patienten inplannen.
Gister gesprek gehad op m'n nieuwe werk, maar de eerste week van januarie is de opening van de vernieuwde snackbar... Dus weet niet zeker of ik vrij kan krijgen! Ik zal iig m'n best doen.
Met zo'n grote groep kan nooit iedereen. Dan kun je blijven schuiven. Zullen we voor zaterdag gaan? Dan kan er misschien nog wat geregeld worden door sommigen.
Is het handig om een lijstje te maken met wie er dan komen?
Helaas, ik zal dan af moeten haken Vind het erg jammer.... Baal ook wel een beetje, want van de mensen die hier gereageerd hebben lijkt zaterdag vooral de voorkeur te hebben vanwege partners die dan mee kunnen... maar dat zal wel gezeur zijn..m